The Sims iFokus

The Sims

Etikett: övrigt
Läst 5058 ggr
Ponna123!!!
0

Hur blir man en alien på sims 2

Vet någon hur man blir en alien på sims 2 =)

[SallysPigge]
0

Titta i kikaren, har jag för mig, minns inte jätte noga, oj vad man glömmer lätt sims 2 nu. MEn är det en kille så kan han bli gravid med att titta mycket i kikaren. :-)

Mitchika
0

#1 Helt rätt! :D

För att kunna få en utomjording i familjen så är det lättast att låta en manlig sim (inte kvinna, utan just man) titta i Teleskopet. Har man tur så kommer utomjordingar och hämtar din sim och behåller honom under en viss tid. När han kommer tillbaka så är han gravid med en alienbaby! :D

Här kommer några tips som jag har hört ska kunna hjälpa att bli bortförd av aliens, men jag är inte helt övertygad om att dom alla faktiskt hjälper. Men det skadar inte att prova. :)

• Stjärnskåda på natten ska ge större chans att bli bortförd av utomjordingar.
  • Det stora, dyra teleskopet ska tydligen ha bättre odds för att få din sim att bli bortförd.
  • Alternativet "Sök i galaxen" ska vara jättebra för att locka till sig utomjordingar, men jag tror att det bara var simmar med Kunskapsambition som kunde göra det. Är inte säker på det, var för länge sen..

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

[SallysPigge]
0

Jag skaffade tillslut ett mod minns jag nu så det räckte med att dom kikade en gång så var dom gravida … men det sabbade spelet för mig med ..

Mitchika
0

#3 Usch, så jobbigt.. :(

Jag skaffade en mod som hette InSIMinatorn och den var hur underbar som helst! Full kontroll över allt i spelet. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

[SallysPigge]
0

#4 :-D