Downloads försvann? :'''(
åååhhhh ja laddade nyss ner ett hus och när ja kollar på startpanelen så ser ja att ja inte har några downloads!? ja bah: whaaaat? så ja startar mitt sims och allt är borta! det har börjat om från början med 0 downloads alla mina familjer är borta, alla mina hur, och kvarter!!???? asså !? är så himla ledsen! har lagt ner så mycket tid!och dessutom pengar på the sims store! förlåt för mitt språk men är förkrossad!!
va ska ja göra saknar allting så mycket!
Edit: Av SallysPigge! Du bryter mot reglerna. Det får inte förekomma svordomar på sajten. Spelar ingen roll om dom är på Engelska och förkortade. Så rubriken är ändrad samt i texten. Detta är en första varning.
Sakerna du köpt från sims store kan du alltid ladda ner igen, utan att behöva betala.
Kolla om du inte kan återställa spelet med backup'en i Saves mappen. Radera eller flytta orginalmappen och använd backup'en i stället.
Jag hoppas det löser sig för dig.
#1 tack! men hur gjör man det?
I Dokument/Electtronic Arts/The Sims 3/Saves har du en mapp som heter [namnet på den sparade filen].sims3 samt en mapp som heter [namnet på den sparade filen].sims3.backup
Ta bort den första mappen och radera .backup från den andra. *Håll tummarna* :)
För att hämta dina saker från Sims Store så går du helt enkelt in där som om du skulle köpa saker från Köpläget och uppe i högra hörnet finns en rund liten knapp som leder till din nedladdningspanel.
Lycka till!
#3 hmm…. ja gick in i Electtronic arts/the sims 3/ Saves men Saves mappen är helt tom :O
ok jag ska försöka! :D
Det låter underligt. Se till så att du inte har dolda filer och mappar i windows.
#6 yes jag fick tillbaks dem! :DD tack så jättemycket!! <3
Skönt att det löste sig. :)
aaa så himla skönt! hoppas bara inte att det händer igen :(