Hjälp! Barnet försvann!
Oj oj det var möhippa. bröllop och födelsdag på en och samma dag i min legacy. Dom skulle åka på brollopsresa då han glömde sin nya fru hemma, åker tillbaka direkt och måste vänta ett par dagar för en ny resa ,,, tyvärr.
Men problemet är egentligen att den som fyllde år var en bebis som blev ett småbarn, ej barn till dom som gifte sig, men bor i samma hus. Barnet finns ej kvar i hemmet längre, vart tog hon vägen? jag har gjort resetsim men det funkar ej 
Försvann även barnets porträtt? Eller finns det kvar?
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Nä porträttet är bort amed, men det finns bild i släktträdet och bild bland mammans vänner … antar att det är kört där 
#2 Nej då, jag kollar på lösningar. Det är en hel del krångel, men för många har det hjälpt att aktiva testingcheatsenabled true och sedan resetsim, men du sa att det inte hjälpte…
I vissa andra fall har simmen bara dykt upp igen, efter att ha varit försvunnen.
I andra fall har det hjälpt att flytta ut och in familjen.
Men det är ett välkänt problem kopplat till Leva Livet och Destination Världen om jag förstått allt rätt…
#3 det gör inget, men tack ändå, jag spelar vidare och låter antagligen barnets mamma flytta ut nu, dom skulle det snart ändå. Så du behöver inte lösa det :-)
#4 Okej.. :) Synd ändå när sånt händer..
Nu när mamman skulle flytta så fanns valet om barnet skulle flytta med :-O Så jag har inte låtit henne flytta ännu, men gör det nog snart och hoppas att barnet kommer fram i deras nya hem :-)