The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 2875 ggr
målle
0

Skärmdumpar??

Vart tar det foto vägen som blir när man skapat ny/nya sim/simmar så ser man dem som i en fotoram där man oxå kan välja vilka relationer de ska ha till varann?!

För det första tycker jag att den bilden skall sparas automatiskt så man tex kan ladda upp den och visa här, men jag har även fotat bilden (med shift + C) och då kommer meddelandet om att bilden sparats i startprogrammet för The Sims, men det gör den ju inte alls det! Det blev bara ett foto på den senast skapade simmen! Jag vill ju ha där alla e samlade, precis som bilden med den fina ramen! Går det? Obestämd

Edit: Din tråd har flyttats från 06.(tas bort). Hjälp till - Övrigt / Pandiz Sajtvärden

SimsBrooke
0

Vilket the sims spelar du ettan eller tvåan? 

Och om du tar bilder med C så hittar du dem under Dokument -> Electronic Arts -> the sims 3 - > Screenshots - denna är alltså för the sims 3 tror att the sims 2 finns på samma ställe.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

målle
0

Jag spelar 3:an och jag vet att de sparas där, och alla foton jag tar sparas där men inte just det där simmen nyss är skapad och man ser den som i en fotoram..den bilden sparas inte där (om den ens sparas överguvudtaget) Obestämd

SimsBrooke
0

#2 jag tror inte den bilden sparas någonstans. Vet inte om någon annan kan veta.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

målle
0

Det verkar inte som att den sparas, det är så synd för det är ju som ett riktigt foto med ramen och allt! Dessutom är det enda fotot man kan ha då med hela familjen samlad fint ihop, annars får man ju rada upp de på gatan typ och hinna knäppa fotot innan ngn bestämmer sej för att hitta på ngt SkrikandesSkrattande

Tufsenmilano
0

Du kan ju ställa av den fria viljan, vilket gör att simmarna gör precis som du säger, och inter hittar på något eget. På Alternativ hittar du stäng av fri vilja. :)

målle
0

Okej, men jag lyckades hinna med att ta ett foto på alla 6 samlade. Men det kan ju vara bra att veta!