Tips för Legacy- Inriktning.
Sedan min legacyfamilj konstigt nog bara raderades har jag varit väldigt sugen på att startat en ny legacy. Har försökt skapa många simmar i hopp om att de ska vara "den rätta" (haha ni fattar nog) men har aldrig blivit riktigt nöjd.
Så jag tänkte, om man skulle ha någon sorts inriktning på sin legacy förutom just reglerna. Typ hårfärg, ögonfärg, någon egenskap eller liknande… Men kan inte komma på något bra :o Någon som har en kul idé'?
Det kliar så i spelfingrarna ;)
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "Ts 3 Allmänt" / Pandiz sajtvärden
Jag fick många bra uppslag för att göra det lite svårare i varje fall, i DENNA TRÅDEN.
Du kan ju alltid ''göra'' en snygg hårfärg och skaffa barn tills något barn får den hårfärgen, den första som får kanske det blonda håret blir arvtagare!
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Tänkte med på håret, då jag gjorde Lucinda vader svarthårig så har jag tröttnat på hennes svarthåriga ättlingar …. Så gör som #2 säger, tycker det låter som en bra idé :-D
Tack för alla tips! Då ska man bara göra en snygg hårfärg då… Jag som är så dålig på sånt :)
Måste ju bli bättre än svart i alla fall :-)
Vill ju ändå ha det någonlunda naturligt… Har funderat på kritvitt, rött, typ jordgubbsblond (men det kanske kan bli lite tråkigt) ….
Någon som har några förslag? :)
Jag gjorde en tjej lite mjukare än skrik rödhårig och hennes son blev samma färg som när man lägger jordgubbar i mjölk :)
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
#7 Lårter fint :-D
Den färgen som en del av Mjuhns simmar har tycker jag är läcker :-)
Jag gjorde henne jordgubbsblond och bestämde mig även att jag kommer låta en egenskap gå igenom alla generationer (alltså att jag väljer den.) och det är hetlevrad… Kan ju vara ett roligt släktdrag ;)
#9 Ja, det låter ju spännande :-)