Mumier!!?
Hej! Min sim blev nyss attackerad av en mumie nu har han den dumma förbannelsen! Jag undrar hur man blir av med den? Är i Sfinxen tror jag det heter! Jag har paniik!
Edit: Din tråd har flyttats från 06.(tas bort). Hjälp till - Ts3 Allmänt / Pandiz Sajtvärden
Åh, jag minns hjärtattacken jag fick då min sim blev attackerad av en mumie för första gången…! Jätteläskigt!
Som sagt, du ska in i Sfinxen och ta dig till slutet av dess långa virrvarr av utmaningar, korridorer och svårigheter. Högst upp i sfinxen finns det en vacker, magisk staty som man ska meditera vid, om jag kommer ihåg rätt. Där blir man av med förbannelsen. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Okej me3n vet du var den stjärnformade nyckelstenen finns?
Uhjäää i rummet jag är nu är det 3 mumier!! Fy vilket läskiggt spel ;)
#2 Menar du i sfinxen? Det finns stjärnformade nyckelstenar lite överallt i alla länderna. Jag kommer i ärlighetens namn inte ihåg.
Mumier är läskiga, men ruskigt söta också! :)
Chad är en otroligt trevlig och mysig mumie, vilket hans häst Midna också tycker. :D
Okej för jag sitter fast där nu :(
#4 Får jag lite tid på mig så kan jag skicka ett par simmar till Egypten och kolla. :)
Tack så mycket! 
Haha hittade den! :)
Åh måste tacka er båda för denna tråd, då reklamen efter första inlägget visade en kommande utställning om Tutankhamun i Malmö, något jag verkligen inte vill missa.
Tackar! 
#7 Skönt! :D
#8 Ja, den utställningen önskar jag att jag kunde gå på… har känt till den länge, men jag tror inte jag kommer kunna ta mig dit… :(
#9 Den var missad här, och familjen älskar åka bil så jag måste, hur jag än mår då jag inte vill missa detta. Älskar Egypten och det dröjer nog tills jag kan åka dit :-(