The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 3948 ggr
VilmaKristina
0

Familjen Jensen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni vet familjen Thorne som var nämnvärt populär?, hade tydligen Spara & Avslutat för ofta så det gick upp i rök, vilket var synd för jag älskade Vendela D:

Här har vi Jennie Jensen, en tidigare mobbad tonåring som alltid varit utfryst, mobbad för sitt eldiga hår och kropps form vilket gjort henne till aldrig naken och av all tid utanvänner blev hon fokuserad i skolarbeten, hon är arbetsnarkoman, hennes ända vänner var hennes familj, hon är familjeinriktad, när hon var mindre hade familjen Jensen 3 katter och 2 hundar, hon är djurälskare, och all denna tid ensam fick henne uttråckad hon städare rätt mycket, hon är prydlig.

Jennie älskar höstsallad, indie och färgen sjöskum.

Hennes livsdröm är att uppfostra 5 barn upp till tonåring!

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

saffran123
0

Verklar Kul! Följer!

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

[lillakaninen]
0

Följer Skrattande

VilmaKristina
0

#1 & #2 Vad kul!

Det första hon gjorde efter att ha packat upp det som följt med från gamla hemmet var att skaffa jobb!

Hon träffade en trevlig kvinna som hjälpte Jennie hitta till hennes mål.

Jennie har alltid velat jobba inom affärer, så på måndag ska hon börja med 27$ i timmen, hon ska försöka få till så hon kan jobba hemifrån!

Nu letar hon efter sin stora kärlek, men alla killar hade tydligen gått hem när Jennie åkte till mataffären för att införskaffa sig lite ätbara saker som ska bli middag och odlas!

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

VilmaKristina
0

Efter att ha smsat lite med Majsan kom Jennie på att hon behöver ett äpple, av rent sug.

Hon sprang över till Majsan som bara bodde några hus bort och bad om 3 äpplen, då såg hon den snyggaste killen i världen.

Jennie såg med busig min mot Majsan och frågade vad han hette och sånt, sen bjöd hon över Kalle till sin enkla boning.

Och Kalle var visst svag för Amerikanska så dom är nu ihop och han sover ofta över hos henne, Jennie är dock rädd att han ska lämna henne så hon vill att han ska bo med henne!

VilmaKristina
0

Endast 20 år, men ändå GRAVID.

Kvällen med kalle hade varit trevlig, väldigt trevlig.

Men det kan alltid bli för trevligt, mumlar Jennie högt.

Hon ska bjuda över Kalle och säga det, men även vara modig och uppriktig, HON VILLE GIFTA SIG.

VilmaKristina
0

Nu är Kalle och Jennie gifta, han gav med en slant när han flyttade in.

Hans småsyskon kom med i flytten men eftersom en av dom vara ungdom och en tonråing flyttade dom ut med hunden lika fort som dom kom.

Nu ser huset utsåhär och räcker gott och väl eftersom det hela gjorde slut på pengarna ända ner till 33$!

Nu är Jennie nöjd men oroar sig för hur det ska gå med barn grejer!

Pétit
0

Måste nog börja spela leacy igen. :p

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

VilmaKristina
0

#7 det tycker jag du ska göra, aldrig fel med lite utmaningar :)

Mumsing
0

följer! :)

VilmaKristina
0

Kalle skulle bara ut för att kalla in Jennie till kvällsmaten då hon hör ett rop om att hon ska föda!

Nu står dom i trädgården och ska fixa det hemma.

VilmaKristina
0

Välkommen till världen Zeke som är Vänlig och Tungsovare!

VilmaKristina
0

Var tvungen att ge ut denna fina bild med spya i backhuvudet.

I hemlighet har Jennie och Kalle börja planera fler barn, ju tätare dom är i ålder ju bättre kommer dom komma överrens!

Så om detta är ett tecken på gravididet så jublar föräldrarna!

[Paulinerm]
0

Följer o_O

VilmaKristina
0

Nu har det kommit en till medlem i familjen Jensen!

Savannah kattungen Kia, en kattunge som älskas mycket och det planeras att hitta en kille åt henne.

Och nu är Jennie gravid!

Båda föräldrarna hoppas på en tjej.

mylife00
0

Följer^^

♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥

VilmaKristina
0

Nu har Zeke fyllt år!

Från spädbarn till småbarn ska han nu kunna gå, prata och gå på pottan!

Jennie lämnade in några fina äpplen och fick 430$ och Kalle blev befodrad så en bonus på 357$ var inte helt fel!

Nu hoppas dom på att kunna ge de nya barnet och Zeke ett helt rum med leksaker och annat behövande.

VilmaKristina
0

Välkommen till världen Tom som är en Vänlig och God kille!

VilmaKristina
0

Kia har vuxit upp, ni kanske vill veta att hon är en vuxen katt med egenskapen Prydlig.

VilmaKristina
0

Kalles syster ringde och skällde på han, han har två barn och ett är påväg!

Jennie är gravid och har inte jobbat på flera månader.

Alla i staden tycker dom är idioter som samlar på sig massa anvsar, men dom ska banne mig ha en flicka!

LeeKnow
0

Nu har du gjort en sim som liknar mej igen!  Speciellt att hon är utfryst! Som jag ;)

Du skriver så bra Legacy! följer den här med! :) (Det är inte bara för att de flesta simmarna liknar mej ;)

VilmaKristina
0

Jag märkte helt ärligt efteråt att det var samma namn och i princip likadant ansikte som onda Jennie xD fast sen är det såklart inte roligt att du är utfryst :/

Tack, jag gör mitt bästa :D

VilmaKristina
0

Välkomna till världen TVÅ små ungar!

Zayna är ett geni och är väldigt vänlig och hennes tvillingbror Niall är atletisk och god!

VilmaKristina
0

Bild på huset med ungarna som är matade, rena och trötta.

Sen är Kalle och Jennie väldigt trötta som ni ser :D

VilmaKristina
0

Grattis Tom!

Nu har vi två småbarn och 2 spädbarn, barnvakten kommer ofta men nu när Tom och Zeke kan leka tillsammans kanske Jennie slipper se barnvakten som gör henne otroligt nervös.

Det känns som at hon träffat mannen förut, som att han har skadat henne.

Hon tog reda på det.

Får jag prata med dig?, säger Jennie och gör en gäst mot köket.

Visst, säger Jacko som han heter.

Dom talades vid och hon har insett att Jacko är ennes gamla pojkvän som dumpade henne för att hon var utfryst, hon sparkade han snabbt som ögat.

VilmaKristina
0

Varje gång Jennie och Kalle ska sova teleporteras dom till någon annan sttans, måste lägga ner men är påväg att göra ett nytt med liknande gubbar.

Pétit
0

Ser ut som  om  halva tråden är borta. :O

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

[Paulinerm]
0

Verkar som att du gillar 1D? xD

VilmaKristina
0

Ojah!

Mina pojkvänner alla 5 :)

[Paulinerm]
0

#28 Du kan ta dom, jag gillar de inte alls! xD