The Sims iFokus

The Sims

Etikettts1-och-ts2-allmänt
Läst 4717 ggr
lizzplace
0

flytta simmar i studentliv.

Jag har en sim, hon har nu tagit studenten och jag vill flytta henne till vanliga staden eftersom hon inte längre får bo kvar i studentstaden. Men hur jag än gör så kan jag inte flytta henne så hamnar i vanliga staden. 

Hur gör jag för att flytta henne ?

Edit: Din tråd har flyttats från 06.(tas bort). Hjälp till - Ts1 & Ts2 Allmänt / Pandiz Sajtvärden

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

[SallysPigge]
0

Åh detta var länge sedan, men åker dom inte automatiskt hem? Har du testat att flytta via datorn? HAr dom haft sin studentfest?

Detta är vad jag minns för nu …

Jag antar att det är Sims 2 vi pratar om?

lizzplace
0

aa det är the sims två. jag skapade henne på studentlivsområdet. alltså har hon ingen annan familj. har testat via datorn. Har dock inte haft någon studentfest :/

/ Lizette

[SallysPigge]
0

Tror man måste vara kvar ända till slutet, man har ju några dagar efter det sista provet på sig att ha studentfest, sedan ska man kunna flytta.

lizzplace
0

okej tack, ska testa :)

/ Lizette

[SallysPigge]
0

Ja gör det, berätta gärna hur det går. :-)

Mitchika
0

Jag minns detta så väl, då jag gjorde det ca EN MILJON GÅNGER… XD

Det finns tre alternativ i Sims 2 efter att man tagit studenten. :)

1. Vänta ut dom tre dagarna (72 timmarna) tills man automatiskt åker hem. (Jag brukar göra det och använda tiden för att låta dom råplugga färdigheter)

2. Ordna en studentfest så åker dom hem direkt efteråt. Kul och skoj! :D

3. Ring telefonen, alternativt sitt vid datorn och leta efter alternativet "Flytta tillbaka till Skönköping" eller vilket kvarter hon/han än kan ha bott i ursprungligen. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

[SallysPigge]
0

#6 Jag var inte helt ute och cyklade i alla fall. Jag gillade studentliv, konstigt nog då många andra inte gjorde det.

Mitchika
0

#7 Det var en av mina favoriter med. ;D Även om jag tyckte att dom kunde gjort skoltiden ett år kortare…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows