Fortsättning...vad
Nu har jag Sims3, husdjur, lyx o design och kvällnöjen…vad rekomenderar ni att jag ska bygga på med?
Har kikat på alla prylpaket och påbyggnadspaket men kan inte bestämma mig.
I vilket finns tex studsmattan? Vill ha något som inte är jättedyrt men som ändå sätter lite krydda.
Kajzza
Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle och knäppgök!
IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us
Leva livet är absolut den bästa expantionen! Jag tror det är där studsmattan hänger med, men är inte säker. Men Leva livet rekomenderar jag verkligen! :)
Kraam från Ryttarensofia!
Jag rekommenderar Leva Livet och Drömjobb! :D
Det ger världens krydda till spelet. Drömjobb så kan du vara med din sim på hans/hennes jobb (inte alla jobb, utan dom som kommer till med Drömjobb) hela dagen och leda dom genom jobben. Jättekul, plus att du får tillgång till SimBoten och vem älskar inte den underbara lilla SimBoten?! :D
Leva Livet ger simmarna massa nya roliga saker i livet. Tonåringar får humörssvängningar, vuxna simmar får medelålderskriser, barnen får maskeraddräkter att leka i och jag tror att studsmattan ingår i just Leva Livet. Dessutom får du Låtsasvänner och Låtsasvänner älskar väl alla?! :D
Min gamla blogg på min hemsida innehåller lite med just låtsasvänner. Familjer Carver. :) Jag har inte slutat med den familjen, utan bara tagit paus. :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Drömjobb kanske så du kan skaffa ett yrke till dina simmar och följa med dom till jobbet :-)
#2 Ja där skrev vi nästan samma nästan samtidigt :-)
#4 Japp! :D
#2 Studsmattan kom inte den med drömjobb, brandmännen hoppar väl studsmatta, eller har jag fel?
#6 Jättebra fråga, du… Jag har inte riktigt koll… :(
Inte någon som har sims igång och kan kolla? :)
Kraam från Ryttarensofia!
Det är från drömjobb man får studsmattan:)
♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥
#8 Nä inte just nu … Men jag är nog 99% säker på att det är så .. :-)
Studsmattan kom med drömjobb, skaffade det för ca 3 dagar sedan, så det är stensäkert att det kommer med drömjobb.
Drömjobb för 99 kr på CDON.
Yes jag hade inte fel :-D
Det känns som om det blir drömjobb ikväll…får spara lite slantar och så blir det leva livet nästa gång
.
Tänk om jag hade frågat er förra veckan ist för att sitta och googla och läsa en massa för att jämföra haha.
Tack ska ni ha…
Kajzza
Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle och knäppgök!
IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us
#14 Ett bra val :-D