The Sims iFokus

The Sims

Etikett: eget-innehåll
Läst 1754 ggr
htt
0

Nedladdade prylar som inte krånglar?

Hej! Har just köpt en ny stationär dator för att kunna spela sims ännu bättre och undrar nu om det finns någon sida där man kan ladda ner prylar och hår som inte krånglar eller gör datorn helt knäpp?

Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "Eget innehåll" / Pandiz sajtvärden

Tufsenmilano
0

Jag laddar ner från thesimsresource.com, vilket funkar helt galant! jag har laddat ner ganska mycket, har inte kommit en enda bugg. Men började ladda ner från thesims3.com nyligen, och har laddat ner fyra gubbar. Har fått massor av buggar nu.

[SallysPigge]
0

Jag kör Thesimsresource.com med nu på senare tid. Men sedan finns ju ingen garanti att man inte får buggar. Något man får räkna med när man laddar ner. :-)

Denna kommentar har tagits bort.
Mitchika
0

Du har fått bra tips, men allt man laddar ner är en risk, som sagt. :)

Det som funkar felfritt på en dator kanske krånglar på nästa dator. Laddar man ner finns det alltid risker, oavsett vad.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

[SallysPigge]
0

#3 Citronkola!

Ditt inlägg med ditt tips på en sida för nedladdning har tagits bort då den är full med länkar som innehåller olaglig nedladdning.

Du bryter mot både The Sims iFokus Regler och även i övriga iFokus regler.

Läs våra regler här och vårt varningssystem här.

Detta är en tillsägelse och ännu ingen varning.

Citronkola
0

Nej ojojojoj! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag glömde helt bort att jag kunde bryta mot någon regel. Jag ska vara försiktigare i framtiden! Men det är jättebra att ni sajtvärdar finns här och håller ordning på såna som mig :)

[SallysPigge]
0

#6 Ingen fara bara det inte händer igen så. iFokus vill inte förknippas med olagligheter vilket vi alla kan förstå.

Blev själv väldigt intresserad av din länk och gjorde då min upptäckt. :-)

mjuhm
0

Jag fattar inte hur man laddar ner från thesimsresource.com.. Skulle någon kunna förklara för mig?

*Förlåt om det blev OT*

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

[SallysPigge]
0

Det är nog ok, kan du ge en länk på en sak du vill ladda hem så ska jag förklara.

Citronkola
0

#7 Ja, olagliga saker får man leta upp själv, det tycker jag också är bra(: Haha, jag fick typ panik och började gråta när jag såg dett inlägg, trodde att jag skulle hamna i fängelse eller något, jag som är så snäll! ;D

Men nu har jag gått OT, tillbaka till trådämnet!

[SallysPigge]
0

#10 Nej var inte orolig för det. Det händer inget jag lovar. :-)

Tufsenmilano
0

#8 Först måste du registrera dig. Sedan går du på downloads, the sims 3 2 eller 1, beroende på vilket du spelar. Och sedan väljer du kategorien. Och sedan om du inte är villig att betala för den produkt du laddar ner, så klickar du på free längst uppe. Om det kostar kallas det subscriber. Klicka på bilden på det du vill ladda ner, och sedanför bilden finns det en knapp där det står Download. Om du nu har Google Chrome, som jag, så ska det där filen kommer upp nere i vänstra hörnet. Dubbelklicka på den, och sedan så kommer ts3 rutan och ochh det laddas ner. Om du inte har Google Chrome så vet jag inte.. XD Förlåt om jag gick lite OT här.

[SallysPigge]
0

#12 Nej då du hjälper ju till, och gjorde det väldigt bra med ser jag :-D