Drömjobb?
Som 12 årig tjejer med 200kr i månadspeng och har shoppat för ett ta sedan har man inte mycket pengar förtillfället.
Men då hittade jag ett Drömjobb på CDON för 99kr som jag verkligen tänker köpa!
Men jag har lite frågor om det också :D
1.Får man med torktumlare osv?
2. Får man med studsmatta och träkoja?
3.Finns det några djuryrken?
Tack för mig :)
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Oj minns inte om torktumlare och det kom med då, men det kan nog ha varit då det kom med tvättmaskin och torkställning, men jag är inte hundra 
Studsmattan får man det vet jag, träkojan, tror jag inte.
Djuryrken finns det tyvärr inte :-(
Var inte så mycket hjälp från mig :-(
Det är nog med hjälp ändå, fast är ganska säker på torktumlaren om det nu är så att man kan jobba som städare tex, får man med barnvagnen?
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Torktumlaren följer med!:)
Barnvagnen har jag för mig att den bara kommer med i Leva Livet, har jag fel..?
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Jag tänkte eftersom man kan jobba som barnskötare att barnvagnen kommer med :P
Torktumlare och tvättmaskin får man, också en klädlina. Men om man ej har råd så finns det en allmän "tvättomat".
Studsmattan får man, men trädkojan kommer med leva livet.
Nej, tyvärr finns det inga djuryrken.
Barnvagnen kommer ej med Drömjobb iallafall.
Tack!
Barnvagn kommer med leva livet, det är jag säker på :-)
och har för mig att barnvaktsjobbet kommer om man har drömjobb och Leva livet tillsammans om jag inte minns fel.
Det får jag la se, det är beställt!
#8 Berätta då om man kan bli barnvakt eller inte när du fått det så vi vet :-D