Hjälp angående flytt :)
Jag spelar The Sims 3, och nu är det så att största sonen i min familj har gift sig. Jag flyttade först in tjejen i familjens hus och flyttade sedan ut dom i en villa i staden. Men nu fortsätter ju bara spelet med resten av familjen , och jag vill ju spela med sonen också. I The Sims 2 kunde man ju flytta ut simmar och sen spela med dom senare i samma stad. Går det inte att ordna så att jag kan göra det i The Sims 3 också?
Tacksam för svar. 
Edit: Din tråd har flyttats från 06.(tas bort). Hjälp till - Ts3 Allmänt / Pandiz Sajtvärden
Om du går ut i ÄNDRA STAD och sedan nere i vänstra hörnet finns en knapp ändra hushåll, det är i alla fall en knapp med ett hus på, där kan du byta hushåll. :-)
Joo, men då kommer jag ju inte att kunna styra dom andra simmarna, eller? Jag vill nämligen spela med båda familjerna som i sims 2. Fast det kanske helt enkelt inte går.. :/
kan bara styra en familj åt gången
Om du vill spara en familj för att spela senare, måste du spara en kopia av den i mappen med färdiga familjer. Då kan du spela den vid ett senare tillfälle.
#4 kommer den att ligga kvar i mappen om jag öppnar en ny värld?
#5 Ja
Men dåså! :D
Tack båda två för hjälpen. :)