The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 2360 ggr
[SallysPigge]
0

Spelat kraschar :-O

Uppdaterade spelet för en stund sedan och nu vill spelet inte starta Gråter

innan uppdateringen så höll jag på att avinstallera nedladda saker. Men efteråt ville den inte avinstallera mer och kraschade nu får jag inte igång launchern alls SkrikandesGråter

Har startat om datorn men nope det kraschar …SkrikandesGråter

[SallysPigge]
0

Kom på att jag har ett konto till på den datorn ifall någon av barnen vill spela sims, vilket ena dottern gör ibland. Jag kopierade hela hennes sims 3 map och satte den i Electronic Arts. Vad tror ni om det?

Launchern starta ju nu, eller bör jag installera om allt tror ni?

[SallysPigge]
0

Nä jag får inte igång min Legacy Lucinda vader Gråter

Så jag ska satsa på i morgon fredag med att installera om alltihopa så håll tummarna … Gråter

Aily
0

Testa att skapa en helt ny användare för windows. Starta launchern och därefter lägg över Savefilen för din Legacy i Sims 3 mappen som skapades under dokument och testa. Om det funkar är det åtminstone inte något fel på din Save fil.

[SallysPigge]
0

#3 tack men det fungerade inte då sims inte fanns på det kontot, vilket var konstigt

Men efter igår när jag hade lagt mig så hade jag ju svårt att sova och kom på en sak som jag nu testade …. att installera Hidden Springs ..

Och familjen laddar nu äntligen :-)

Aily
0

Va' skönt. The game is on! Tungan ute

[SallysPigge]
0

Jo, fast inget är sig likt, måste se om jag får mina hår och prylar igen :-/

Aily
0

Jag lägger alltid mina mods på annat ställe också, så att jag har dem kvar, om något oförutsett skulle råka hända.

[SallysPigge]
0

Jo men jag vet att det ligger en del skräp där i som jag försökte rensa bort igår när att började krångla, så jag ska försöka få så mycket jag kan en del saker kommer jag missa och bli annorlunda. Men det får jag ta bara familjen finns kvar :-D

Aily
0

Hehe… ja, att familjen är kvar får vi se som viktigast.