The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 1412 ggr
[SallysPigge]
0

Har någon koll på priserna?

Jag brukar i stort sett alltid köpa allt som har med sims så fort det släpps.

Men har tröttnat lite på att betala dyra pengar när priserna sänks efter ett tag.

Finns det någon som har koll på tex Cdon  när dom brukar sänka priset på sins expansioner och prylpaket.

Är sugen på Katy Perrys prylpaket, inte för att den är hon utan för att prylarna är helt i min smak :-P Är ju en gotté gris själv :-D

Hur längre tror ni man får vänta tills den blir billig?

VilmaKristina
0

Du kan nog få vänta ett tag, om du vill ha den väldigt billig ;)

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

[SallysPigge]
0

Vet du hur länge det kan ta?

VilmaKristina
0

Är inte säker men Drömjobb kom tex ut för 2 år sedan och det är nu det kostar 99 kr.

Är inte säker på hur länge det kostat så.

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Silent_Hill
0

Jag brukar vänta ca 2-3 månader och då brukar det kosta runt 199:- när det gäller en expansion.

prisjakt.nu har statistik på prisutvecklingen så du kan ju alltid gå in där och kolla hur det har varit för dom andra expansionerna och prylpaketen.

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

[SallysPigge]
0

Ok tack båda två :-D

Kajzza
0

Jag köpte just drömjobb häromdan, ville inte ha det hemskickat utan ville ladda ner det från cdon så det kostade 199;-

Men så hittade jag ett mail från cdon med en kod som gav mig 50kr rabatt rakt av. Så mitt tips är…spana efter rabattkoder.

Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle  och knäppgök!

IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us

Aily
0

Det brukar gå ganska fort faktiskt, men jag kan inte säga någon exakt tid. Så länge någon betalar priset som är stannar det ju på den nivån.

[SallysPigge]
0

Lär någ beställa det idag ändå då jag längtar för mycket helt plötsligt.

Min sambo drog iväg mig till Ullared tidigare och jag tänkte köpa det där. Men dom hade den inte :-(