hackar när gravid sim ska föda
Hej! Jag hoppas någon kan hjälpa mig, har fått något jättekrångel med mina simmars graviditet och kan inte få några bebisar!
När simmen är gravid och det kommer upp att "bebisen är påväg" så hackar spelet och simmen står bara stilla eller försöker ta sig till sjukhus men kommer aldrig fram, utan står bara still. Har testat med flera olika simmar, en sim kom fram till sjukhuset men går in genom dörren, sedan står simmen utanför och går in igen och upprepas så.
Testade att adoptera med en annan familj och det gick att få bebis då. Har testat att spela med en annan familj och se om det kan komma en bebis då på den andra familjen när jag inte spelar med just den men simmen är fortfarande gravid.
Vad kan detta vara för något fel? Vad ska jag göra? Går ju inte att spela nu när man inte kan få några nya simmar längre.
Tack på förhand!!
/Isabelle
När den ska föda testa fusket Resetsim!
Till exempel resetsim Anders Andersson
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
har testat detta men funkade tyvärr inte…
Undra om du inte borde installera om spelet eftersom det händer dig flera gånger ..
Ja tror jag får göra det! Vet ni hur det blir då med saker som jag köpt och laddat hem från sims sida, exempelvis en ny värld, kommer den finnas kvar sedan och bara att ladda hem den igen. Eller kommer allt sådant att försvinna?
Inne på The sims3.com så inne på "Mitt Konto" så finns "Köphistorik" där är alla saker du köpt :-)