The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 1539 ggr
[SallysPigge]
0

Mitt dumma nöt!

Skrikandes …. jag har lyckats radera alla mina bilder till min Legacy Lucinda Vader , nä jag fick krångel med spelet … GråterGråterGråterGråter

Jag som hade några andra stories att berätta med dom bilderna … Skrikandes

Är riktigt upprörd nu SkrikandesGråterSkrikandesGråterSkrikandes

SimsBrooke
0

Neeej =( Gud vad irriterande..

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[SallysPigge]
2

ja visst är det … :-(

Men jag får skriva om vad som hänt och så med varje sim så man lätt kan hänga med igen … men ändå så retsamt …

Fast familjen finns ju kvar så jag får vara glad för det :-)

Aily
0

Det har hänt mig också, men då laddade jag ner ett program för att återställa filer som blivit raderade. Fick inte tillbaka alla, men de flesta. Beror på om filerna blivit överskrivna än.

[SallysPigge]
0

Ok hur gör man det?

Nu orkar jag inte men nästa gång kanske …

Håller på att skriva vad som hänt varje person nu ….

Aily
0

Jag minns inte vad programmet jag använde hette, men får en hel del träffar när man googlar på ämnet.

När filer raderas från datorn, så är det bara den första lilla biten på filen som raderas, inte hela filen. Det programmet gör är att leta upp filer som blivit av med den första lilla biten och restaurerar dem.

Smullis
0

Men usch då :/ Tur att du iallafall har kvar din kära familj ;)

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

[SallysPigge]
0

Jag familjen finns kvar, men det som nog grämmer mig allra mest är jag hade Lucinda Vader som sparad Sim men hon är puts borta. Hon blev en kär vän. Gråter

Men undra om jag kan ta en kopia på spöket och väcka henne till liv så jag har henne igen i andra spel ……Obestämd