Vad spelas i dina simmars högtalare?
Ja, precis som rubriken lyder! Vad brukar era simmar lyssna på? Vilken genre? :D
Själv väljer jag alltid egen musik då jag lagt in musik jag själv tycker om att lyssna på i en mapp. Så mina simmar lyssnar helt enkelt på det jag själv tycker om att lyssna på ;)
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "Övrigt" / Pandiz sajtvärden
Oftast blir det egen musik :-)
Egen musik! :)
Har aldrig fattat det där med egen musik/inte orkat ordnat det.
Så mina lyssnar för det mesta på pop eller rockabilly.
Fast oftast har jag låg ljudnivå, och lyssnar själv på min musik på spotify (vilket mestadels är just pop och rockabilly)
//Jessie
Det beror på vad jag känner för, gillar både den kinesiska och franska musiken som finns och den klassiska såklart (pianonörd). Samt några genrer till som jag inte minns vilka det är.
Annars är det egen musik när jag orkar lägga in något och just nu är det filmmusiken från A nightmare before christmas. Det känns dock inte riktigt passande när simmarna har småbarn hemma och "Kidnap Sandy Claws" spelas :P
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Egen musik… just nu är det Gackts senaste album… eller YFCs rättare sagt…
Pop! ^^
haha minns när ja hörde Lad antebellum - need you now på Simlish ja bah: OMG!! det är ju Lady antebellum!? O_O