The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-allmänt
Läst 1958 ggr
lottis98
0

Om man inte förvandlar en låtsaskompis?

Vad händer om man inte förvandlar en låtsaskompis innan barnet blir tonåring? För min familj har inte råd med en kemibänk, och jag vet aldrig var jag hittar regnbågsstenen… :P

Edit: Din tråd har flyttats från 06.(tas bort). Hjälp till - Ts3 Allmänt / Pandiz Sajtvärden

saffran123
0

Alltså.. Men den är kvar typ.. Jag orkar aldrig med mina, så jag raderar dom :D

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

lottis98
0

Alltså, bir det en låtsaskompis för evigt eller vad?

Pétit
0

Dom förljer med hela livet,från spådbarn till åldring.

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

[SallysPigge]
0

Jag brukar lägga dom andras ryggsäckar så min Arvinge i legacyn har hur många som helst i ryggsäcken :-D

Namiko
0

#4 Jag är så irriterad på dom så jag vägrar hämta posten. Ligger väl en 6-7 stycken i brevlådan hos familjen You nu :P

Går dom att bli av med på nåt sätt? Har än så länge lyckats ge bort en i present till en annan sim men skulle vilja radera allihop direkt jag får dom.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[SallysPigge]
0

:O Kommer dom via brevlådan? Har jag aldrig förstått :-O

Namiko
0

#6 Dom blir ju alltid skickade av någon "avlägsen släkting" och posten brukar ju hamna i brevlådan :P

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[SallysPigge]
0

Konstigt har jag aldrig märkt .. Får kolla det nästa gång.

Smullis
0

Jag har aldrig lyckats få mina låtsaskompis att växa :( Hur gör man egentligen?

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Namiko
0

#9 För mig växer dom automatiskt om man bara låter dom komma fram efter att simmen fyllt år.

[SallysPigge]
0

Ja dom växer av sig själva om dom inte ligger i ryggsäcken :-)

Pétit
0

#9 Dom växer om ditt barn får leka med den ungefär halva dagen varje dag. :) Dom måste vara riktigt bra kompisar.

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Smullis
0

Alltså mina simmar leker 24/7 med sina låtsaskompisar och de är alltid framme på golvet när simmen fyller år, ändå händer det ingenting. Suck.. Men får man fuska med tårtan? Växer låtsaskompisen ändå?

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Namiko
0

Min sim hade inte lekt med låtsaskompisen sen hon var småbarn och den växte ändå upp och blev ungdom när hon tog fram den igen.

Pétit
0

# 13  Jag fuskar alltid med tårtan! :P Men jag tycker bara låtsatskompisar är irriterande,förutom Regna som är Wlademirs fru.. ^^