Familjen Green - Legacy
Har precis startat mitt första Legancy :D är väldigt uppspelt hoppas jag orkar hela vägen x) jag kanske inte följer precis alla regler och sen kanske jag sätter dit lite egna men det har jag inte bestämmt ännu :) men ränkar inte poäng.
tyvärr så kommeer det bli lite så att jag kanske skriver ganska många inlägg på vad som har hännt och sen tar det ett tag innan de kommer nya, för ja kan inte ta ner mitt TS3 för att gå tex in på internet och sedan gå tillbaka till spelet för då laggar spelet ihop :( men hoppas det går bra ändå xD
------------------------------------------------------------------------------
Isabelle Green hade en tuff uppväxt och flyttade hemifrån vid ganska tidig ålder, henne mormor hälpte henne och hon fick bo där tills henne mormor tyvärr dog i cancer…
Efter många månader av sörj tog hon tills slut mod till sig och flyttade ut till Sunset Vally där hon tillbringade sommrarna som barn, hon har precis kommit dit och har därför inte hunnit köpa någon tomt än, men det är på gång.
Isabelle är en stor Djurvän och drömmer om att skaffa både hund och katt så fort hon kan, hon är också mycket konstnärlig och hennes största intressen är att spela gitar och måla. Hon har vunnit massa gånger på tivoli som barn och är ganska så Tursam, hennes svåra uppväxt har satt sina små spår men Isabelle har alltid vart väldigt Vänlig, hon fick lära sig en hel del hos sin mormor tex med att vara så Sparsam som möjligt.
Hon har alltid älskar Pankakor och kommer nog alltid göra det, hennes favorit färg är Turkos och hon älskar att dansa till Pop.
Spännande med din första Legacy. Jag minns fortfarande min första legacy. Fösta Simmen hette Marcus och var en Galen Vetenskapsman.
Tyvärr har jag inte kvar familjen, då hårddisken gick sönder på datorn jag spelade med på den tiden (sims2)
Se bara till att göra roliga saker med dina simmar, så orkar du nog. Men tyvärr så kan vissa generationer kännas tråkigare än andra.
Åh vad kul! Följer gärna! :-D
Sedan ta inte alla regler på så stort allvar nu ibörjan om du tycker det blir jobbigt. Det ska ju vara kul att spela med :-D
Vart har du laddat ner den där snygga klänningen, från thesims.com eller thesimsresource.com?
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
tack alla ja det ska bli super kul :D
#3 jag har inte köp det utan den var med i spelet I Rampljuset sen ändrade jag bara färgen :)
---------------------------------------------------------------------------------
Efter att Isabelle har letat efter någon bra tomy hittade hon en, men eftersom att hon inte hade så mycket pengar var hon tvungen att leva väldigt snålt, och kunde bara köpa en toalett, äng, handfat, kylskåp och stafli, hon började måla några tavlor och tjänade hyfsat på det men hon hittade också ett jobb som passade henne, hon fick jobbet som fan till musiker.
Men en kväll när hon var ute för att se sig om i staden fick hon se en gammal flamma. Xander Clavell dom hade haft ett förhålande när dom var yngre men hade skilts åt när Isabelle slyttade till sin mormor, Xander vart glad över att se henne och hon var glad över att se honom igen efter alla dessa år så hon ville ju sjävlklart frågade hur det hade gått.
"Hur är det med dig, du hade ju så höga önskingar och typ hela din framtid planerad." Sa hon glatt efter att ha kramat sin vän. " Jo jag har blivit chef över den kriminela maffian." Han sa det med ett leende på sina läppar.
Hon kollade bara på honom och gick där ifrån, men när hon skulle gå tillbaka såg hon honom råna en gammal tand, så hon tog snabbaste taxin hem.
Följer^^
♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥
*Tass*
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
sgt upp något på ett tag, men har inte riktigt haft tid men nu ska jag lägga upp dom senaste nyaheterna som har hännt för Isabelle :D
---------------------------------------------------------------------------------
Isabelle hade en svår tid, mycket arbete och inte så himla mycket tid för den socialla världen, hon hade ofta väldigt tråkigt och var stressad efter jobbet, men det löste hon igenom att måla på sina tavlor.
Men en söndag tog hon mod till sig och gick ut, och tur var väll det, annars hade hon aldrig träffat Kevin Collin.
Hon hade bara gått förbi parken när hon mötte han, och det var kärlek på fösta ögonkastet.
Dom träffades varje dag efter att Isabelle kom hem från jobbet, dom gick ut på dejter och dom var alltid mycket bra, tillslut kunde dom inte hålla det inne längre, Isabelle och Kevin kysstes.
Efter den kvällen var dom oskildaktiga, dom fortsatte att träffas men båda visste att dom inte kunde hålla på så hur länge som helst, så Kevin föreslog att dom skulle bli ihop Isabelle sa "JA!!" och kastade sig i Kevins armar.
Så här höll dom på ett tag, innan Kevin äntaligen friade, och sjävklart sa Isabelle ja med ett stor leende på sina läppar.
Men Isabelle kunde inte hålla sig längre, utan hon böjde sig ner på knäna och så hade dom ett privat bröllop.
FÖLJER! :D
Isabelles dag började inte bra, vacknade mitt i natten och spyde men hon mådde jätte bra annars, vad var felet visst hon inte, men hon tog en dag ledigt försäkerhetens skull.
Kevin hittade ett bra jobb som passade han pefeckt Tjallare - polis, han tycker mycket om det jobbet och redan efter andra dagen vart han befodrad och tjänar mer pengar (kommer inte ihåg hur mycket xD) till familjen.
När Kevin flyttade in hade han även haft en katt med sig, men efter att den hade bitit Isabelle och Kevin några gånger bestämmde dom sig för adoptera bort den, och i stället adopterade dom en liten hund valp med namnet Molle.
Efter bara några dagar fick Isabelle reda på att hon var Gravid och det skulle väll inte ta så jätte långtid innan barnet skulle komma.