Legacy Avell
Här kommer mitt första lagacy, hoppas ni kommer följa den! 
Min grundare heter då Junie Avell. Hon hade en mycket bra uppväxt, men när hennes pappa mycket sorgligt nog spelade bort familjens pengar gick det utför. Junie var däremot fast besluten om att lyckas i livet, så när hon lyckats skrapa ihop lite pengar flyttade hon till en stor tomt som en gång i tiden ägts av hennes morföräldrar.
Hennes högsta dröm är att bli Kirurg, och hon är både ambitiös och en riktig arbetsnarkoman. En del har till och med kallat henne ett Geni. Men samtidigt är hon både familjeinriktad och karismatisk.
Junie vid sin stora tomt
Det första Junie gjorde var förstås att söka jobb inom sjukvården. Och det fick hon, direkt! 'Organdonator' var kanske inte exakt det yrke hon tänkt sig, men man kan ju alltid jobba sig upp! Efter den tog hon en tur till Hundväderstorget där en man stod och lekte med sin hund. Han presenterade sig som Benjamin Sambo, inte så uppmuntrande eftersom Junie letar efter en pojkvän, kanske någon att bilda familj med. Men när hon försiktigt frågade visade han sig vara singel! Och riktigt trevlig också. Efter lite småpratande kom de faktiskt riktigt nära varandra! ;)
följer^^
♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥
#10 Kul! :D
Hehe, vilken galning. Plugga i stället för att fira sin födelsedag! 
Följer
Always <3
Följer! Vilken stad spelar du i? 
Kommer tyvärr inte skriva här mer då familjen försvann
Mycket tråkigt och det är inte heller första gången det händer kan jag säga!
#15 Spelade i Appaloosa Plains