The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 1726 ggr
VilmaKristina
0

Fått Drömjobb nu!

ÄNTLIGEN!

Har väntat jättelänge på att Dröm Jobb ska komma på posten!

Det installeras nu men det tar längre tid för min 16 åriga brorsa Viktor ska såklart sätta på Teletubies på min dator för att youtube var uppe…

Aja jag är jätteglad och när jag ska till Jönköping ska jag köpa Leva livet :D

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

[SallysPigge]
0

Åh vad kul! :-D

Själv hoppas jag få Sötsaker idag i brevlådan :-D

VilmaKristina
0

Det jobbigaste är att vänta, satt med näsan mot fönstret varje dag och springa ut när bilen kom :P

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

[SallysPigge]
0

Bor i höghus så jag har min näsa i brevlådan Flört

VilmaKristina
0

#3 Haha :D

lizzplace
0

Åh vad kul :) inom två dagar kommer mitt drömjobb komma :D beställde från cdon. hoppas verkligen att det spelet är något att ha men sims brukar ju lyckas :D

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

[SallysPigge]
0

Det har kommit nu, fast näsan var nog mer i dataskärmen än i brevlådan då jag mer eller mindre satt och sov …… :-S

Tufsenmilano
0

Vad kul! Har också fått hem det ganska nyligen, det är verkligen jättekul! Men jag vill så gärna ha leva livet också, men det är så dyrt på CDON… :(

VilmaKristina
0

Man får vänta och se, köpte Dröm Jobb för 99kr så Leva Livet kanske också kommer så biligt om en tid ;)