AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGHHHHH!
Ja, det är precis så jag känner nu. Har startat ganska många legacy som jag efter ett tag lagt ner, men mitt senaste, Familjen Lönn, kändes verkligen rätt! Men nu har jag fått problem med TS3 och måste installera om allt. *SUUCK* Men, om det förbättrar spelet så gör det inte så jättemycket.. Och jag blir av med alla konstiga saker jag laddat ner! :D
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "Ts3 Allmänt" / Pandiz sajtvärden
Åh glöm inte spara mappen med familjen och mappen med bildern (som jag slängde) …
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Glömde! D:
#2 Nääääää Du skojar! :-O
#3 Nej. Men ändå. Nu känns det liksom helt … "rent"! Liksom, jag ville få bort ALLT, så att jag fick börja om helt. Jag ville inte ha kvar något nedladdat, någon familj, och så. Vill bara börja om, eftersom mitt sims var väldigt dåligt efter att ha laddat ner mycket & sådant. Så, det gör inte sådär jättemycket.
#4 Det kan ju vara skönt det med. Så fort en familj får någon dryg bugg för mig så blir jag galen och kan inte tänka på något annat än att börja om från början. Känns mycket bättre att börja helt från grunden vid strul.
Jag har alltid varit rädd för att ladda ner saker då jag sett vilka hemska buggar folk fått av det, främst när det gäller bäbisar och småbarn men kunde inte låta bli att skaffa lite nya frisyrer, laddade ner några kläder också men vågar inte installera dom :P Så rädd är jag för buggar.
Hoppas du lyckas få till en minst lika perfekt familj vid omstarten. Har man lyckats en gång är det lättare att få till det bra en gång till.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#4 ja då så, då var det ju ingen fara :-) Men visst är det skönt att få rent :-)
Och installera inga simmar från Exchange nu bara, dom innehåller så mycket skräp …. Som hemska stövlar på småbarnen Usch!
Lycka till nu då med ett rent spel :-D
#5 Ja, jag var också väldigt rädd för att ladda ner saker, speciellt att få hem typ en räkning eller annat grejs..
#6 Ja, usch, jag hatar verkligen dom stövlarna! Thesimsresource.com får det bli för min del… :)
#7 Ja ladda där ifrån, känns lite säkrare :-)
#8 Ja, men det är ju ändå konstigt. Det som ska kännas säkert borde väl ändå vara att ladda ner från huvudsidan…
#9 Jo man tycker ju det :-)
Nu är allt ominstallerat! Ska starta allt snart, men ska först ladda ner lite på thesimsresource.com :)