The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 2376 ggr
[SallysPigge]
0

Magisk Tomte?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har fått en magisk tomte och en bebis, och en sovandes ..

och en vanlig, ska finnas en vanlig till någonstans.

Men magisk, den verkar spännande eller?

VilmaKristina
0

Hur får man tomtar?

Fick en i ett detektiv uppdrag med vill ha tomte bebisar :D

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

[SallysPigge]
0

Ja dessa har kommit med att jag grävt  med en uppfinning.

Annars får jag bara dom där hästtomtarna. :-)

Namiko
0

Mina simmar har fiskat upp flera stycken, ifall man vill leta och inte har någon grävare, men det är grävaren som det går snabbast att hitta dom med.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

SimsBrooke
0

Men är inte alla de där tomtarna magiska?

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[SallysPigge]
0

Jag skrev vad det står vad dom heter. Den sovandes tomten verkar vara en prydnad … och magisk är den som ser ut som han håller på med karate ..

Namiko
0

Dom sovande tomtarna är samma som dom man kan köpa själv. Den magiska är en kinesisk tomte och dom två på bänken är mystiska herr tomtar.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[SallysPigge]
0

#6 Man kan undra varför jag har en kinestomte då dessa simmar aldrig varit i kina :-)

Namiko
0

Det är lite konstigt, men kollade runt i morse och det finns en tomte för varje resmål som bara ska gå att hitta när man är där.. Men man har ju varit med om konstigare buggar.

[SallysPigge]
0

Ja allt kan ju hända i detta spel :-D