The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 1626 ggr
Ella
0

Egen musik

Hej hur lägger man till musik i egen musik?? :O

Edit: Din tråd har flyttats från 06.(tas bort). Hjälp till - Övrigt / Pandiz Sajtvärden

Tufsenmilano
0

Du går in på Dokument/Electronic Arts/The Sims 3/Custom Music.

Om du har Spotify kan du t.ex ta tag i låten du vill ha och dra den till den mappen.

Ella
0

#1 åå najs tackar :)

Benne
0

#1 måste också säga tack även om det inte va ja som fråga för de hjälpte mkt! :)

Tufsenmilano
0

Ingen fara! :) Det är bara kul att hjälpa till.

VilmaKristina
0

Mina spelas aldrig upp D:

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

[SallysPigge]
0

#5 Menar du när du spelar? För på steron så kan man ju byta kanal till egen musik. Sedan är det bra om simmarna gillar egen musik för annars sätter dom gärna på det dom gillar.

VilmaKristina
0

Har några 1D låtar efter låten ''Love LA'' men dom kommer aldrig..

Har dragit från Spotify till listan.

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

[SallysPigge]
0

Har inte Spotify, så jag vet inte då … :-/

Tufsenmilano
0

Har aldrig prövat att sätta på egen musik, men ska pröva snart…

VilmaKristina
0

Måste mina egna låtar vara sist?

Benne
0

#7 jag vet det hände mig också, de måste nämligen vara i mp3-format annars går det inte+ att man måste göra en till grej men här kommer min kortguide:

1:Leta reda på låten på youtube och kopiera webbadressen

2:Sök på "youtube to mp3" på google och klicka på hemsidan som heter video2mp3 (ska vara laglag då vi brukar använda den i skolan)

3: Konvertera filmen där genom att klistra in länken och sen följer du hemsidans steg, då du gjort det så kommer ett pop-up fönster och där väljer du att spara filen

4:Gå till mina dokument-downloads och flytta låten till "custom music"

5:Nu måste du gögerklicka på låten, välja "egenskaper" och längst ner i rutan ska det finnas en ruta man kan bocka i/av (minns inte vad det stod) men sen funkar det

Ja det var vad jag lyckades ta reda på genom att snoka lite på datorn, hoppas att det funkar för dig! ^^

Ella
0

jag tog bort dom andra låtarna och satt ditt mina egna xP

Benne
0

#12 Aa jag gjorde likadant det var bara en jag spara och det var tack vara den jag lyckades lösa problemet :) Men om du följer stegen så ska det funka även om du har kvar de gamla låterna eller ej :) Och jag kom på att den där lilla rutan stod det "häv blockering" i :)