The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 2843 ggr
lizzplace
0

sims3 launcher?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Börjar snart gråta, har funkat förut men nu helt plötsligt så kraschar mitt startprogram till sims när jag ska spela eller installera något jag laddat ner. Det kommer upp att det finns nån uppdatering till nånting men jag kan inte klicka på nånting utan det kommer upp direkt att det har kraschat… hjälp?

Edit: Din tråd har flyttats från 06.(tas bort). Hjälp till - Övrigt / Pandiz Sajtvärden

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

[SallysPigge]
0

Jag själv hade just det problemet ihop med den senaste uppdateringen, det bästa är nog kanske att installera om, men du kan spara din familj innan. :-)

lizzplace
0

hur sparar man den? :)

/ Lizette

[SallysPigge]
0

Dokument/Electronic Arts/The Sims 3/Saves/ och så tar du den mappen som heter son din stad lägg den på ett säkert ställe, sedan när du har installerat allt igen så lägger du tillbaka den :-)

lizzplace
0

okej :) håller tummarna för att familjen finns kvar när jag ominstallerat allt :)

/ Lizette

[SallysPigge]
0

Ja det får vi hoppas, men har du sparat din mapp med staden i?

lizzplace
0

Ja jag har sparat alla, håller på att installera djurliv nu så får vi se^^

/ Lizette

lizzplace
0

jag ominstallerade men det är samma sak fortfarande :/ kommer upp att det har slutat fungera :(

/ Lizette

Tufsenmilano
0

#7 Usch vad jobbigt! Jag hade ungefär precis samma sak. Det var samma ruta som kom upp, men efter ca 5 sekunder frös allt. Var jättesnabb med att klicka på nej, eller ja, det beror ju på. Hoppas det går bra! =)

lizzplace
0

har fortfarande inte löst sig och har nu installerat drömjobb som inte heller fungerar. och ändå är min dator ny och inköpt i oktober. förstår inte felet :(

/ Lizette