Går segt/ långsamt
Installerade ikväll både ts3 och djurliv. När jag skulle till att soela så är hissa rutor vita och simmarna och deras djur tar 3 simtimmar på sig att förflytta sig 3 rutor. Vad kan vara fel? Såhär långsamt ska det väl inte gå?
MVH Erika :)
det är fel i själva spelet tydligen. det är så här för dem flesta.

Kommer det ändras snart? :(
Det får vi hoppas… Lagom kul att spela när det är så.
2#: Det kan hända om det blir en uppdatering (om det nu hjälper)

#3 det går ju inte att spela. allt hamnar på fel plats när det hackar så.
Va konstigt :S Känns som att jag är den enda som inte haft problem med the sims 3 husdjur :/

Lyckos dig! Nån som kontaktat EA och berättat/frågat om de vet om dessa fel?
#6 Jag har inte heller haft nått problem…
Te sunt non solus ♥

Puttar upp min fråga i #7
7#: Jag har inte gjort det.
för mig laggar det vääääldigt mkt

Det har jag också nått liknande problem nu sen jag installerade sims 3 husdjur. Jag kan inte göra något som har med hästarna utan att spelat laggar fast och man måste stänga av datorn och börja om. någon som vet?
I vilket fall så ska jag höra med EA senare idag.

#12 berätta gärna vad du fick till svar!
Verkar som om man ska undvika ts3 djurliv? Är det stor chans för fel? Men hur är spelet annars, kul?
För mig fungerar det jättebra. Och spelet är jätte roligt! :D
Prova att ändra inställningarna x) jag har satt alla inställningar på lågt eller medel och inte mer. Sen brukar det hjälpa att bocka i en ruta men kommer dock inte ihåg vad den heter för tillfället ;O
//Forgetful

#16 ändrade inställningarna och det går lite fortare nu iaf :)
Jag har sedan jag installerade djurliv fått problem med Destination världen! Kan inte resa någon stans i spelet för min sims "existerar" inte då jag reser till ett annat land! Jättekonstigt. Någon annan som fått detta problem?
Har i övrigt haft en massa problem med buggar och hackande spel sedan jag installerade djurliv! Verkligen jättetråkigt!!!
Jag har exakt samma problem som #12…..
Har någon fått ett svar elelr en lösning… 

Puttar upp min gamla tråd, någon som vet om det fortfarande är lika segt.med djurliv?
Har du en dator som klarar av spelet? Spelar du på en Stationärdator eller på en laptopp?