Thesimsresource - HJÄLP!
Måste man vara över arton om man vill ladda ner därifrån? :c Alla skriver hela tiden att de laddar ner därifrån, och jag vill också det! Men är bara snart 13 :c
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
Hej, först måste du vara medlem, där vet jag inte åldersgränsen.
Sen kan man ladda ner "gratisprylar" men även "betalprylar" och för betalprylarna behöver du vara 18 minst
Okay, thx! :33
- Emmy,
Om man är så kallad "subscriber" som kostar att vara, kan man ladda ner betalprylar, men det finns folk som gör jättefina kläder & hår som är gratis!
en grej jag har märkt, jag var subscriber en månad och laddade ner massa grejer, dom grejerna har jag inte tillgång till nu längre… Vilket är dåligt ifall man måste installera om spelet eller nått
#4 Haha, påminner mig om när jag var medlem på Panfu, då bönade jag och bedde pappa att få vara guldpanda, och tillslut fick jag det typ 3 månader. Köpte en massa grejer och sedan när det gick ut blev jag så pissed of. Lite OT där, men ändå.. ^^
#5 Hahaha, du vet när man fick vara guldpanda i 1 dag? Hände samma sak för mig där, blev jättesur xD
Tycker inte det är värt att betal då man lägger ner så mycket pengar ändå på sims. Och som Tufsenmilano säger finns jättemycket fina gratis saker. :-)
Ja, men när jag vill ladda ner står det att jag måste logga in? :3
- Emmy,
Hade problem med att registrera mig, men lyckades tillslut :P
#8 Ja du måste logga in
Har skaffat ett konto nu ;) Men hur installerar man sakerna? :o
- Emmy,
Läs artikeln om det här