Skogscentret tar fart..
En hästranch som jag byggt helt enkelt som ligger brevid min hästgård.
En större terrängbana som ligger mitt bland träden, det finns även toaletter till både herrer och damer samt möjlighet att grilla korv eller ta sig lite nektar när man tittar på sin nästa stora häst stjärna träna.
Här har vi lite träning döe de som inte vill hoppa så högt eller som vill ta det lite mer lugnt. 8jag vet inte om de kommer kunna hoppa över dessa men annars får jag ta bort de =)
Här under kan man ta och coola ner sig lite när solen steker som mest, har man inte hittat en barnvakt kan man enkelt ta med barnen så att de leker i sandlådan så länge
Jättesnyggt!
5#: tack =)
Herregud vad fint! Tack för inspirerande bilder!
7#: Jag tackar så mycket =)
---
Nu är skogscentret invigt! :D Första hästarna har redan varit här och provat hindrena. Här är en bland annat som provar skogsbanan. De fromligen flög över hindrena, hann bara se två hinder de hoppade dock.
kapplöpning ligger också vid "skogen" brevid massa hinder med det gick alldeles utmärkt att träna ändå trots att det var fullt med de som hoppade. Här är en bild på en av mina hästar i min nya familj som provar cavlettin. Det finns cavaletti med stenar, blommor, saltstenar och fontäner. Jag trodde inte saltstenarna skulle funka med de gjorde de!
Det är riktigt roligt att se att centret verkligen har tagit fart! Det är ofta någon där och tränar eller som tar sig en bt mat eller dryck.
det känns roligt att se att hästarna kan göra sina behov på ett mer naturligt sätt här än annars då det finns en lite damm med rent vatten hästarna kan dricka från och gott om grönt gräs.
Usch va avis jag blir =(
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke