Hästar - vampyrer!? o.O
Min häst gäspade innan och blev lite fundersam när jag tittade närmare i munnen. Hästen har två mysko tänder som ser ut att vara sylvassa. kanske är min häst en vampyr under täckmantel?
Haha!
Om jag hade varit dig hade jag gjort mig av med hästen, och det fort :P
1#: hel skumt :P
2#: haha, jaa det här verkar ju läskigt ;D Bäst att kolla om de andra hästarna är likadana i munnarna annars blir det försäljning på dem också! Attans, jag som hade tänkt starta uppfödning med de men risken finns väl att det springer runt 10-20 vampyrhästar sen!
hahaha hela din simstad blir utplånad av vampyrhästarna :P
4#. Oh my xD
*nooooooooooo*
6#: ingen aning. XD hästar har ju faktiskt vargtänder men att de skulle se ut så! Får undersöka de andra hästarna imorgon!
haha fett coolt ju! :D
9#: Jo de ska ju säkert föreställa hästen vargtänder men på en riktig häst tror jag knappast det ser ut så :) Tänk vilken chock att se sådana tänder på en riktigt häst xO
10#. haha ja :)
Nu ska jag snart börja spela sims och kolla upp mina andra hästar om de också har varg/vampyr tänder
Oh my… De andra hästarna har också dessa tänder xD
12#: Jo men de kunde ju försökt göröa något snyggare, visst ett spel men ändå. De yngre kan ju bli rädda på spelet och tro att det faktiskt är varghästar xD
har sett dom förut alltid undrat, det ser ju inte precis normalt ut xD
15#: Nä det ser ju inte normalt ut :P De andra tänderna ser ju normala ut men de; nää xD
Vid närmare eftertanke är det nog inte alls vargtänder utan canintänder/hingstbetar (även ston kan ha detta). Men det är ganska ovanligt så det är nog någon illustratör som gjort efterforkningar om hästens mun lite väl bra… 
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
17#: Aha :P Ja de har nog gjort lite för mycket faktiskt :p
Oj visste inte ens att hästar kunde ha sådana tänder :-S
#14 Jag tror inte direkt yngre tänker sig att dom ska inspektera sin simshäst mun xD
21#: haha vem vet!? :p
Haha de här tänderna har mina hästar alltid haft :) Som #17 så tror jag att det är hingsbetar 
23#: Ja jag tror mina alltid har haft det också men det är aldrig något jag har lagt märke till förrens nu :) Ser ju inte ritkigt klokt ut men, men :p
Blev livrädd första gången jag såg det
Jag var rädd att det var en bugg, även fast jag aldrig haft buggar förut 
#22 Haha, xD