The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 1485 ggr
Benne
0

Skummig text

Ja ibland då jag startar sims så blir texten bara fyrkanter och då kan jag inte spela. Det brukar funka att starta om datan men det är lite jobbigt för då försvinner alla saker jag har uppe, vet någon om det finns någon lösning för att lösa detta? Kan meddela att jag kör på reletivt låga grafikinställningar :/

Edit: Din tråd är flyttat till "Övrigt", då 06. Hjälp kommer försvinna. / Pandiz Sajtvärd

Mitchika
0

Bara fyrkanter? Det låter som problem med spelets textfiler.. Hur jobbigt det än är skulle jag rekommendera att installera om spelet pch se om det löser problemet.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Benne
0

#1 Okej jag får se när jag orkar göra det, det funkar ju oftast men det är jobbigt då det väl händer :/

Mitchika
0

#2 Jag är inte säker på vad som kan orsaka det, i ärlighetens namn, men jag skulle testa en ominstallering först och se om det hjälper. Jag hittade ingenting när jag sökte, men om problemet kvarstår efter ominstalleringen kan jag leta lite mer intensitvt.

Benne
0

#3 Tack Mitchika, du är verkligen spelexperten som behövs! Du ger så många bra råd och hjälper så många här på sajten :)

Mitchika
0

#4 Tack, vad rar du är! :D

Jag gör mitt bästa, även på ämnen jag inte kan så mycket om.