Föryngra sim
Hur kan jag föryngra en tonårssim? (TS2)
Ska jag använda boolprop-fusket och klicka på simmen med Shift, men sen då? Någon som vet? 
Edit: Din tråd är flyttat till "Ts1 & Ts2 - Allmänt", då 06. Hjälp kommer försvinna. / Pandiz Sajtvärd
Föryngra? Menar du ta bort några dagar i åldersmätaren, eller vill du göra simmen till ett barn igen?
Vill du ta bort några dagar i dess ålder så ska du köpa en livsbelöning som heter Livselixiret, som kostar ca 32 000 poäng. Se sedan till att din tonårssims ambitionsmätare (har jag för mig den hette) är antingen i Guldnivå eller Platinanivå innan hon/han dricker av elixiret.
Om dess mätare är grön finns det risken att din sim åldras av elixiret istället för att föryngras. Är mätaren röd så åldras din sim bara istället (då får elixiret motsatt effekt).
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Elixiret har jag druckit upp för länge sen så jag tänkte kolla här om man kan använda ett fusk ^^ Min sim har blivit en åldring men jag vill att hon ska vara en vuxen :/
#2 Det finns en mod kallad "InSIMinator" som gör att man kan åldra simmarna upp och ner mellan alla åldrarna som man vill. :)
Ganska kul, något jag inte kan leva utan i Sims 2 nu för tiden. :D
#3 Ska testa, tack! :D
#4 Jag måste bara varna, då "InSIMinator" är en core mod och KAN orsaka konflikter och problem i spelet. Den måste inte göra det, men risken finns och det behöver jag informera om.
Jag har använt InSIMinatorn i flera års tid och det har aldrig varit något krångel på mitt Sims 2. Men jag känner att jag vill tala om det i alla fall. :)