Inne på tak i bygg kan man ändra höjden på taken men tyvärr om huset har flera tak så ändras alla samtidigt och inte bara ett.
#1 Man kan ändra dom individuellt också, finns en knapp för ändra takhöjd och sen drar man i den takdel man vill ändra.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#2 Hur? :o
Eller ja, vart är knappen? tryckt på allt och testat det mesta
#2 Kan man?
Får jag testa nästa gång … men hur? får kolla mer noga då.
Förlåt TS att jag gett dig fel svar … 
Minns inte bara sådär men återkommer när jag startat spelet.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Lutningskontroll heter knappen, tryck på den och dra sen i den takbit du vill ändra höjd på.
Det fungerar inte att lägga upp bilden nu men när du är inne bland takkontrollerna så finns det två knappar ovanför reglagen, den till vänster är lutningskontroll och den till höger ta bort alla tak.
Glömde testa igår … får göra det sedan om jag minns … :-S
Tackar! :)
Har nu gjort det och det fungerar ju galant :-D
Awesome! Jag har alltid stört mig på det, men då är det slut med det problemet. 
Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga