Donovan legacy
Tröttnade på mitt förra eftersom simmen var så tråkig hehe… Blir nog svårare att börja med e kille dock… 
Antonio Donovan
Antonio är en shysst kille som både är karismatisk o djurälskare, han har alltid varit en hopplös romantiker och drömmer om kärleken. Vad många inte vet om honom är att han kleopatman och kan inte låta bli att ta andras saker. Hans livslånga önskan är att fria världens ledare, men man vet inte hur det kan sluta eftersom han är galen.
Han har alltid gillat hamburgare och att dansar till pop, hans favoritfärg är turkos.
Efter att ha tagit rätt mycket saker från sina grannar och vänner var hela staden sur på honom, så Antonio bestämde sig för att lämna allt och flytta till appaolsa plains.
(han har annan frisyr än på bilden…)
följer. Roligt med en kille i början någon gång. :3
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
Antonio har precis kommit till sin tomt, han räknade lite fel i budgeten, så istället för att stå med en trevånings villa med pool som han hade tänkt sig, har han en nästan helt tom gigantisk tomt med bara en väldgit obekväm säng, ett kylskåp, en toa och en cykel.
Han bestämmer sig för att cyckla till gymmet i jakt på kärleken.
På gymmet träffar han en tjej som heter Jazzo Parrot, kanske inte värdens snyggaste, men eftersom resten av personerna i gymmet består av ett litet barn och en skum typ i blommig stjorta och solglasögon bestämmer han sig för att prata med henne.
Det visar sig att den skumma killen är hennes man, och att hon väntar barn med honom. Jazzo visar sig faktiskt vara riktigt trevlig, men antonio känner sig fortfarande lite besviken på att hon var gift.
Han cycklar iväg till stadshuset för att inleda en karriär i politiken. Antonio har hört att man ska se avslappnad på en arbetsintervju, så innan han går in byter han om till de kläder som värkar lämpligast, badbyxor.
Trots ett par blommiga badshorts och bart bröst lyckas han charma chefen och lämnar stadshuset med ett jobb som podiumpolerare, ttrots en ganska dålig lön är han nöjd med jobbet.
Efter en tuff dag på jobbet går han till gymmet för att duscha och öva lite på karisma, efter en skön dush får han se en tjej som är på väg att föda, alla andra bara står och skriker, så Antonio tar henne till sjukhuset fast han inte ens känner henne.
Efter en ganska snabb födsel går Antonio där ifrån med ett leende på läpparna och längtar inte mindre efter ett eget barn.
Snart är det bröllop, faktiskt på samma ställe som antonio friade på. han har fixat en stor överraskningsfest!
Igge har också en överraskning, hon är gravid!
Dem byter ringar och Antonio känner att han gjort det rätta. Nu är det tr nya mdlmmar i familjen:
Igge Donovan med egenskaperna inget sinne för humor, elak, flörtig, galen och hetlevrad
, hennes dotter Eveline med egenskaperna lätt inponrad och geni
och Igges rosa pudel Pantoufle med egenskaperna destruktiv, prydlig, hydrofob, stolt och självständig(som hatar Igge :S).
Antonio får en till överraskning på festen, igge har varit otrogen med Brando Skrållan, Antonios chef! Dock gör Igge slut med honom på festen men känner sig ändå sviken. "det får va för den här gången" tänker han.
Det är inte det ända problemet han behöver tänka på - familjen har bara 22$ att leva på! Dem har inte ens en potta till Eveline eller en matskål till hunden! Antonio börjar ångra den jättestora brölloppsfesten….
Han funderar på att "fixa" saker som han brukade göra förr i tiden…
Det snygga huset med Pantoufle i bakgrunden
Hehe,Som min sim Kajsa´s bekymmer. Dags att sno! 
#14 hehe 
Fast konstigt nog kan hon inte sno längre.. Kanske en bugg? :{
Tråkigt… det är alltid kul att ha kleopatmaner om man behöver pengar..
Följer C:
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Håller med. :)