The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 2729 ggr
Alsmen
0

Donovan legacy

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tröttnade på mitt förra eftersom simmen var så tråkig hehe… Blir nog svårare att börja med e kille dock… Skäms

Antonio Donovan

Antonio är en shysst kille som både är karismatisk o djurälskare, han har alltid varit en hopplös romantiker och drömmer om kärleken. Vad många inte vet om honom är att han kleopatman och kan inte låta bli att ta andras saker. Hans livslånga önskan är att fria världens ledare, men man vet inte hur det kan sluta eftersom han är galen.

Han har alltid gillat hamburgare och att dansar till pop, hans favoritfärg är turkos.

Efter att ha tagit rätt mycket saker från sina grannar och vänner var hela staden sur på honom, så Antonio bestämde sig för att lämna allt och flytta till appaolsa plains.

(han har annan frisyr än på bilden…)

Pétit
0

följer. Roligt med en kille i början någon gång. :3

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Alsmen
0

Antonio har precis kommit till sin tomt, han räknade lite fel i budgeten, så istället för att stå med en trevånings villa med pool som han hade tänkt sig, har han en nästan helt tom gigantisk tomt med bara en väldgit obekväm säng, ett kylskåp, en toa och en cykel.

Han bestämmer sig för att cyckla till gymmet i jakt på kärleken.

Alsmen
0

På gymmet träffar han en tjej som heter Jazzo Parrot, kanske inte värdens snyggaste, men eftersom resten av personerna i gymmet består av ett litet barn och en skum typ i blommig stjorta och solglasögon bestämmer han sig för att prata med henne.

Det visar sig att den skumma killen är hennes man, och att hon väntar barn med honom. Jazzo visar sig faktiskt vara riktigt trevlig, men antonio känner sig fortfarande lite besviken på att hon var gift.

Alsmen
0

Han cycklar iväg till stadshuset för att inleda en karriär i politiken. Antonio har hört att man ska se avslappnad på en arbetsintervju, så innan han går in byter han om till de kläder som värkar lämpligast, badbyxor.

Trots ett par blommiga badshorts och bart bröst lyckas han charma chefen och lämnar stadshuset med ett jobb som podiumpolerare, ttrots en ganska dålig lön är han nöjd med jobbet.

Alsmen
0

Antonio går hem och äter o går och lägger sig. Nästan morgon går han till gymmet för att dusha, sen går han till jobbet, han är där lite tidigt, men för att få tiden att gå äter han ett salladshuvud och pratar lite med sig själv.

Alsmen
0

Efter en tuff dag på jobbet går han till gymmet för att duscha och öva lite på karisma, efter en skön dush får han se en tjej som är på väg att föda, alla andra bara står och skriker, så Antonio tar henne till sjukhuset fast han inte ens känner henne.

Efter en ganska snabb födsel går Antonio där ifrån med ett leende på läpparna och längtar inte mindre efter ett eget barn.

Alsmen
0

Antonio blir befodrad på jobbet! Sedan på kvällen går han ut med Igge Pelly, trots att hon har en ganskka konstig klädsmak gillar Antonio henne väldigt mycket, dem har en riktigt trevlig kväll tilsammans och sjunger karoke!

Alsmen
0

Dagen efter går Antonio hem till Igge direkt från jobbet, han får veta att Igge är ensamstående mamma till lilla Eveline! Dem börjar tycka riktigt mycket om varandra, även om dem blir avbrutna jämt och ständigt av Eveline…

Alsmen
0

Tillslut tar Antonio mod till sig och frågar om Igge vill bli hans flickvän, hon svarar ja och dem firar med lite myspys

Alsmen
0

Tror antonio är arg på räkningarna för han skrek på sin brevlåda ;p

Alsmen
0

Antonio har bjudit ut igge till stranden, ocgissa vad har har? En ring (hopplös romantiker ju) :)

Alsmen
0

Snart är det bröllop, faktiskt på samma ställe som antonio friade på. han har fixat en stor överraskningsfest!

Igge har också en överraskning, hon är gravid!

Dem byter ringar och Antonio känner att han gjort det rätta. Nu är det tr nya mdlmmar i familjen:

Igge Donovan med egenskaperna inget sinne för humor, elak, flörtig, galen och hetlevrad

, hennes dotter Eveline med egenskaperna lätt inponrad och geni

och Igges rosa pudel Pantoufle med egenskaperna destruktiv, prydlig, hydrofob, stolt och självständig(som hatar Igge :S).

Alsmen
0

Antonio får en till överraskning på festen, igge har varit otrogen med Brando Skrållan, Antonios chef! Dock gör Igge slut med honom på festen men känner sig ändå sviken. "det får va för den här gången" tänker han.

Det är inte det ända problemet han behöver tänka på - familjen har bara 22$ att leva på! Dem har inte ens en potta till Eveline eller en matskål till hunden! Antonio börjar ångra den jättestora brölloppsfesten….

Han funderar på att "fixa" saker som han brukade göra förr i tiden…

Det snygga huset med Pantoufle i bakgrunden

Pétit
0

Hehe,Som min sim Kajsa´s bekymmer. Dags att sno! Cool

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Alsmen
1

#14 hehe Cool

Pétit
0

Fast konstigt nog kan hon inte sno längre.. Kanske en bugg? :{

Alsmen
0

Tråkigt… det är alltid kul att ha kleopatmaner om man behöver pengar..

Smullis
0

Följer C:

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Pétit
0

Håller med. :)

Alsmen
0

Efter lite tjuvande och att hunden grävde upp lite grejor så fick dem ett lite bättre hus med en säng till bebisen som snart kommer

Alsmen
0

Vattnet har gått och värkarna har börjat, en bebis är på väg! Antonio tar Igge till sjukhuset. Efter en ganska kort födsel kommer dem ut med en liten flicka som får heta Laura, hon har egenskaperna atletisk och konstnärlig

Alsmen
1

Tiden går fort och Laura har blivit ett småbarn, nu har Antonio och Igge två småttingar som måste potttränas. Eftersom Laura fått så fina gula ögon är det antagligen hon som kommer ärva

Alsmen
0

Igge är gravid igen, Antonio hoppas på en pojke och Igge hoppas på en till flicka, men båda blir nöjda vilket som. Eveline har blivit ett barn, nu blir det en massa läxor, men eftersm hon är ett geni ska hon nog inte ha några problem med det.

Alsmen
0

Välkommen till världen Lycka! Det vart en till flicka, med egenskaperna ensamvarg och konstnärlig. Igge har nu också börjat hjälpa till med inkomsterna, hon skriver en bok, men mest blir det att ta hand om småbarnen..

(har ingen bild på lycka än)

Alsmen
0

Hejdå Pantoufle, med tre barn blev det lite jobbigt med en hund, hoppas du får ett nytt bra hem!