The Sims iFokus

The Sims

Etikett: eget-innehåll
Läst 4721 ggr
Michaela-N
0

Installera nerladdat innehåll The Sims 3

Jag undrar hur man egentligen gör när man ska installera nerladdat innehåll…

Jag har WinZip installerat. När jag öppnar en Zip-fil kommer den upp, och det är massa filer med ändelsen .sim3pack

Kollade igenom den här tråden här på TSiF, men den gjorde mig inte mycket klokare…

Kan ni inte göra en noga och väldigt utförlig artikel? Skulle hjälpa både mig och många andra tror jag Oskyldig

Edit: Din tråd är flyttat till "Eget innehåll", då 06. Hjälp kommer försvinna. / Pandiz Sajtvärd

SimsBrooke
0

Du hittar alla våra artiklar under artiklar eller så kan du söka på artiklar också. 

Men här har du den artikeln du är ute efter =) http://thesims.ifokus.se/articles/4f24369088f47203be00ca14-installering-av-nedladdat-innehall?discussions-1

På första sidan hittar du även artiklar.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Benne
0

Det finns ju redan en artikel eller menar du att den ska vara tydligare?

Benne
0

#1 Oj vi skrev visst samtidigt där ;)

Michaela-N
0

#2 Hade missat den helt, hittade en annan tråd som jag glömde att länka till men den var krånglig!

#1 TACK! Hittade precis det jag behövde i denna bit, nu ska jag testa om det funkar:

-Öppna launchern som du gör när du ska spela, klicka INTE på Play utan klicka på nedladdningar. Sedan går du in på Dokument/Electronic Arts/The Sims 3/Downloads och flyttar över alla dina sims3pack-filer. Efter det så går du in på launchern/nedladdningar och klickar i dom filerna du vill installera. För nu kan du se dom filerna i launchern och klicka sedan på installera. Klart!

Michaela-N
0

Jajamensan! Allt funkade! Tack!

Alsmen
0

jag behöver bara hitta filen o trycka på öppna så instaleras det automatiskt….

Michaela-N
0

#6 Jo, jag insåg också sen att det bara var det som behövdes. Men jag tänkte att "det måste väl finnas ett lättare sätt", för när man installerar 23 saker på en gång, orkar man inte trycka på varenda och vänta tills den installerats… Laddade ner ett set men tänkte precis ge upp när jag såg artikeln, hihi.

Man kan extrahera dom till Downloads-mappen, så kommer alla upp i Launchern under Nedladdningar. Så gjorde jag.

[SallysPigge]
0

Detta sätt som nu TS använde kan vara bra då dom gångerna Launchern inte startar när man bara klickar på filerna. Det har hänt andra flera gånger. Så båda sätten fungerar fint :-)