The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 2057 ggr
Michaela-N
0

Lila häst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Varför blev min häst lila? Gråter Jag gjorde den så fin… när jag skapade den och den stod i det där stallet medan man håller på var den normalfärgad. Men sen när jag flyttade in dom i huset så såg jag att den hade blivit lila Obestämd

Alsmen
0

Den är väll inte lila :S

Michaela-N
0

Joho, ser du inte? :(

[SallysPigge]
0

Jo den verkar vara lite lila över ryggen tror jag. Du får gå in i Skapa en sim med den och ändra. :-)

Michaela-N
0

Jag är helt säker på att jag inte ändrade pälsfärgen! När jag tryckte på OK så var den brun, som den ska vara!

Mitchika
0

Jag tror att det är ljuset som påverkar hur hästens päls ser ut när den väl är ute i Simvärlden. Samt att grafiken och inställningarna man har i själva Sims 3 kan nog påverka hur hästen ser ut utanför "Skapa en Sim"läget.

Prova att rotera kameran, alternativt zooma in närmare på hästen. Annars kan du testa att ta den till en annan plats och se om det förändrar något. :)

Alternativt så kan du dubbelkolla i "Skapa en Sim"läge om du har gjort några hårstråer i en nyans som eventuellt liknar lila i avancerat läge. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Alsmen
0

Du kan låta en sim trycka på den och välja anpassa päls eller något sånt..

Misarn
0

Har hänt likadant för mig när jag gjorde mina hästar och blev så fundersam över vad det var som hänt men det är ljuset i spelet.