The Sims iFokus

The Sims

Etikett: legacy-och-historier
Läst 1383 ggr
ks.gerbil
0

familjen S hovy PS3

hehehe… jag måste bara testa detta Tungan ute tyvärr kommer bilderna vara ganska dåliga då jag måste fota min tv men aja hoppas det funakr :P

familjen heter då Shovy och den består av Jessica S hovy och Hail S hovy som är en adopterad hund Glad

Jessica är familje inriktad, hund människa, flörtig, bra på att kyssas och vänlig (jag valde bara failje inriktad resten blev slumpvald) och Hail är lojal och vänlig :)

deras historia börjar här på en tomt som kostade 1,000 simdaler inget mer än en brevlåda och en soptunna va det de fick med sig. Jessica började bygga upp vad som hon en dag hoppades skulle bli ett stort och fint hus men just nu va det tyvärr bara en grå vägg med en säng en frys, hundkoja, matskål, och toalätt. (bild kommer snart!). Jessica älskade djur så det första hon gjorde va att söka jobb på "djursjukhuset", hon fick jobba kl. 15 på ööö… kommer inte ihåg får titta Oskyldig. Hon kom på att hon också älskade mystierier och därför begav sig till "the city hall" för att bli registriad mysterie lösare. hennes första mysterie va vid fyren…. (hehe så långt har jag kommit)

Gerbil-hemsidan hittar du HÄR

ks.gerbil
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jessica och Hail va duktiga på att lösa mysterier och del ett va nu slutförd tyvärr va andra delen mycke knepigare och Jessica behövde ha nivå 2 i logik hon sökte upp ett schack bord runt hela stan och hittade igen sen gick hon hem till alla och fick massa nya vänner men hittade inget schack till slut hittade hon en på… biblioteket (haha jag vet) dock va klockan snart 22.00 och imorgon skulle Jessica jobba så hon fick gå hem och lägga sig med Hail brevid sängen. Morgonen därpå va Jessica jätte hungrig när hon vaknade så hon öppnade kylen och hittade gratis glass som hon åt upp på några sekunder medans Hail sov

ks.gerbil
0

vill bara säga att när pappa kommer tillbaka från england ska jag fråga honnom om det finns ett sätt jag kan visa kort från PS3 så ni kan få se hur de ser ut xD