Hjälp med nedladdning..
Jag behöver hjälp. Jag sitter just nu & funderar på hur man laddar ner från thesimsresource. Jag fattar ingenting.. Jag har försökt läst med fattar inte det där med patchtjosan & en massa med installation & blabla. Med andra ord så fattar jag inte det här.
Sen finns det ju ingen knapp där man kan bara drycka på "Download"? Åh, någon som kan hjälpa mig?
För jag har laddat ner massor från Thesims3.com, men då har jag bara fått massa konstiga dräkter som ger mig monsterbarn, & ibland duschar & badar mina simmar i hästdräkter & dom får helt störda gravidkläder, så jag skulle vilja avinstallera allt det & installera på nytt från den sidan.
Tack på förhand.
Edit: Din tråd är flyttat till "eget innehåll", då 06. Hjälp kommer försvinna. / Pandiz Sajtvärd
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Okej, jag ska försöka förklara, kanske med lite bilder också.
1. Registrera dig.
2. Klicka på Downloads… The sims 3.. och vad du nu vill ladda ner.
3. Klicka på saken du vill ladda ner. Om det står subscriber så betyder de att du måste vara en så kallad subscriber, och då kostar det.
4. Då kommer du in på sidan med den klädseln/håret whatever. Nedanför bilden till vänster finns en liten knapp där det står Download.
Eh, kan försöka med bilder sedan om du fortfarande inte förstår.
Och det du länkar till är egentligen så att har du inte dom spelen och uppdateringen som personen som gjort kläderna m.m så kommer dom inte att fungera i spelet.
Tack allihopa, nu förstår jag! Jag tror det där subscriber grejjen var felet i det hela, då jag inte sett den där lilla Downloadgrejjen där nere förns nu när jag tryckte upp samma som #3.
Tack tack!
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥