The Sims iFokus

The Sims

Etikettfusk
Läst 3088 ggr
luxplyr
0

Pengafusk?

Jag behöver ett fus till the sims

heter det inte motherlode, i spelet så att man får stålar?

Edit: Jag ändrade rubriken så personer ska veta vad tråden handlar om direkt / Pandiz sajtvärd

luxplyr
0

mena till the sims3Glad

SimsBrooke
0

motherlode är fusket för att få pengar.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Pétit
0

Motherlode får du 50 000§. Kaching vet jag inte hur mycket du får. Kanske 1000,5000?

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

[SallysPigge]
0

Familyfunds får du bestämma summan helt själv :-)

Tufsenmilano
0

Om du skriver in testingcheatsenabled true förs, sedan skriver du in Familyfunds Efternamn på din familj och summan du vill ha.  Jag tror iallafall att det är så… :)

Mitchika
0

#5 Inte efternamnet på familjen, utan Hushållets namn.

Jag testade det här på min Projekt Vargfamilj och då fungerade inte fusket, trots att testingcheatsenabled true var aktiverat.

Problemet var att jag skrev "Familyfunds Danielsson", då det var Skogvaktarens efternamn. Men hushållet hette Projekt Varg. När jag provade "Familyfunds Projekt Varg" gick det dock inte heller!

Så jag gick ut till ändra stad, fixade hushållets namn bara för att testa och döpte om det till ProjektVarg, ett ord. När jag sedan provade "Familyfunds ProjektVarg" så fungerade det som det ska och Legacyutmaningen kunde börja. :)

I dom fall där Hushållets namn är detsamma som efternamnet så funkar det. Men jag är övertygad om att det är Hushållets namn man behöver skriva och att det är därför det inte har funkat för vissa, som mig.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Mitchika
0

Hushållets namn, inga mellanslag i hushållsnamnet. Det är vad jag måste tänka på för att få Familyfunds att fungera.

[SallysPigge]
0

Har aldrig tänkt på detta med namnet då hushållet alltid heter samma som efternamnet … :-)

Mitchika
0

#8 Jag kan ge mina Hushåll konstiga namn som reflekterar lite vad dom är och vad dom sysslar med, vilket var hur jag började komma fram till den här slutsatsen. :)