The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 2369 ggr
Mitchika
4

En skugga faller över staden Riverview...

Nätterna har plötsligt blivit mörkare och mycket mer hotfulla…

I århundraden har vampyrer levt i skuggan av vanliga simmar. Dom har varit nattens tysta, hemlighetsfulla jägare och hållit sig i det dolda. Endast enstaka individer har tagit kontakt med dödliga simmar i vänskapligt eller romantiskt syfte.

Deras närvaro har lockat och fascinerat simmar i alla tider och inspirerat historier såväl som rykten. Men nu är vampyrernas sanna sida på väg att visa sig…

En döende vampyrklan har ställt in siktet på att överleva och bli starkare. Deras ögon är riktade mot Riverview där vampyrbefolkningen är ruskigt låg, snudd på obefintlig.

För att kunna överleva och bli den dominerande vampyrklanen i sin tid behöver klanen överflöd av mark, resurser och byten.

Något som dom knappt har något av…

_Vampire Legacy _En vampyrklans kamp för att överleva

Jag är förvånad över att något sånt här inte redan finns här. Är det bara jag som är så vampyrtokig att jag tänker på det? :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Namiko
0

Jag blev riktigt sugen på att spela på en vampyrfamilj när jag läste det här. Jag spelar inte legacy själv men det känns som en bra utmaning ändå.

Jag tror att jag ska ta och införa lite vampyrer i min familj som jag börjat tröttna på och se om jag kommer igång med spelandet igen då.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Hayley
0

kan man köra vampyr med sims 3 och husdjur eller måste man ha någon expamsion?

[xMondSy]
0

2# Man måste ha Kvällsnöjen för att kunna spela med vampyrer.

Hayley
0

#3 =( aah okey..

Mitchika
0

#1 Hmm, då kanske jag ska länka till min VampyrLegacyfamiljs hemsida! :D Finns mer historia kring det jag skrev här fast fokuserande speciellt på klanen jag spelar. :)

#2 Ja, #3 hann redan svara. :)

fellan99
0

#5 jag länka den! :)

LeeKnow
0

Har du fortsatt på familjen? :)

Mitchika
0

#7 Jag har gjort några inlägg, skrivit en del historia och postat på en blogg, som finns länkat till via min hemsida. Jag har inte kommit igång riktigt där än, men jag har planer. :)