OT-Mina Marsvin!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja då får jag visa mina marsvin, skrev om dom i bloggen tidigare.
Detta är alltså 3 marsvin utav 5.
Vi hade ätit middag och till maten hade vi paprika, marsvinen hade fått sitt tidigare idag. När vi ätit klart och reser på oss så började dom att tjuta att dom med ville ha.
När dom får grönsaker så brukar jag gå fram till buren och visa vad jag har och sedan går jag in till dotterns rum där killarna bor och ger dom sina grönsaker.
Under tiden springer tjejerna upp på sin övervåning och när jag kommer dit hänger dom över kanten.
Så idag vi har ätit klart, paprikan är slut, vi reser oss upp, dom tjuter och dottern går fram och hälsar på tjejerna och går sedan in på sitt rum. Vad händer?
Tjejerna springer fort som attan upp på övervåningen och hänger över kanten och väntar på god paprika ….. Vi kunde inte lämna dom så, så vi fick ge dom pellets istället, vilket var ett tag sedan nu och det har vi filmat. :-)
Oemotståndliga bävrar!!! :D 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Tänkte jag skulle få lite kommentarer här, men medlemarna verkar föredra kaniner …
.
Gillar kaniner med fast dom är så skuttiga … 
Ja ja Mitchika gillar mina rakbara bävrar, alltid något :-D
Åååh vad söta! Hade själv ett marsvin för ett tag sen men han dog ev ålder och jag saknar honom så! :(
#3 Åh vad tråkigt … :-(
Jag har lite svårt för marsvin, men den där svart/vita var riktigt läcker :D
#5 Du menar den lilla lurviga som ser grå ut? I så fall är det Tingeling, Menar du hon i slutet så är det Sally. Och den mörka är Tindra :-)
Den till vänster (:
Åh marsvin
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Ja och jag ser att du har något gulligt med som visningsbild, är det hamster?
Får mig att tänka på hamster i alla fall, vår älskling dog förra sommaren. :-(
Haha, typ hela min kommentar försvann :( Men dina marsvin var ju supermysiga! :D De ser riktigt kramgoa ut ;) Gerbiler faktiskt! De fick bort för att par månader sedan :'(
#11 Dom är kramgoa :-D
Men vad tråkig med dina Gerbiler … :-(
#12 Ja riktigt tråkigt med din hamster också :( Varför lever de så himla kort :(
Ja du, Hamstar blir ca 2 år, är det samma med Gerbiler? Våran Snutte som var en tjej (sonen döpte henne) blev lite över 2 år, och hon var riktigt skruttig på slutet, våran gamla tant. :-(
Aww, så söta! :) Hade också marsvin förut.. två herrar som hette Theo och Toft! :)
Ah som ditt namn här då :-D
Naw så söt, även toft.
Dottern filmade våra idag igen, ska se om jag kan få klippen och lägga här :-)