Inga speluppdateringar!!
Jag har ännu inte testat den nya community-grejen man får med i I Rampljuset, skulle göra det nu, men det funkar inte!! Åh blir galen! Det står att jag måste uppdatera den nyaste, men det har jag redan gjort! -.- Den vill bara inte funka! Vet ni hur jag ska göra? Ringde till ea och frågade varför det inte fungerade. Svar: Du har inte origin, installera om alla sims 3 spel och skaffa sedan origin.
Men jag har ju redan origin! -.-
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Hm, vad konstigt, sa du inte att du redan har det då?
Det kanske är det bästa att installera om och se om det fungerar, kan ju ha blivit fel någonstans. Men väldigt konstigt :-(
Nej, jag trodde inte att vi hade de, men jag kollade sen och vi hade redan origin :/
Problemet är väl också att jag lånat ut sims 3 spel till olika kompisar. En är just nu i turkiet, så det spelet kan jag inte får tillbaka förens om 2 veckor.. :(
#2 Aj då, ja det var inget bra. Men snällt att du lånar ut dom, själv lånar jag inte ut mina.
Ena dotterns kompis ville låna sims 2 och hon fick installera dom med min dotters övervakande ögon. Då jag helst inte vill låna ut dom, men när hon sedan ville låna sims 3 sa jag stopp. Det är ju en hel del pengar …
Oj lite OT här ….. 
Ja då vet jag faktiskt inte vad du ska göra. Man borde kunna hitta en länk kanske till den nya uppdateringen och installera om den på något sätt. 
Jag kollade lite på the Sims 3.com det ända jag hittade var att man kunde testa att rensa lite.
"Ta bort Cache filerna i mappen Mina dokument/Electronic arts/The Sims 3.
CASPartCache
compositorCache
scriptCache
simCompositorCache"
testa och se …
Det står att jag redan har den senaste speluppdateringen, men när jag startar simset står det att jag inte har den? Åh.. -.-
Förhoppningsvis så kommer någon att se detta och kan säkert hjälpa dig bättre … Vi får hålla tummarna. :-)
Men går det att spela förövrigt?
Tack :;)
Ja det går att spela :)
#7 Ja det är i alla fall bra, men jag förstår att det är frustrerande när du köpt nytt och inte får allt att fungera som det ska. :-(
#8 Ja det är det verkligen >:(