The Sims iFokus

The Sims

Etikett: fel-och-buggar-med-spelet
Läst 1318 ggr
mlie
0

Humöret skiftar ovanligt snabbt - hjälp!

Hej!

En av mina Sims 2-familjers humör har gått helt bananas. De kan plötsligt få jättelåg blåsa, kul, komfort osv. trots att värdena var fulla några simsminuter tidigare. De kan även svimma trots att de precis stigit upp utvilade, vakna trots att de är jättetrötta utan att de blivit störda, vara nära att svälta ihjäl trots att de ätit för någon simstimme sedan etc.

Det är bara en familj i kvarteret som har det här problemet, de andra fungerar som vanligt. Det enda som är annorlunda med familjen är att jag fuskat mer än jag brukar (fixade deras hud grå, gav dem pengar, använde "make all happy" ganska mycket i början).

Vad kan detta bero på och hur ska jag fixa det?

SimsBrooke
0

Hum jag vet inte alls vad det kan bero på men det låter som om du har råkat ut för en bugg eller nått liknande =(

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

mlie
0

Jo, det är väl så. Nåväl, jag får spela på de familjer som funkar!

SimsBrooke
0

#2 Du får vänta och se om Mitchika svarar dig =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Mitchika
0

Jag har funderat och sökt lite på det här problemet nu ett tag, men inte kommit fram till något vettigt.

Den enda lösningen som brukade nollställa extrema buggar i mitt Sims 2 var att flytta ut familjen från tomten och flytta in i en annan tomt. Ofta hamnade buggen i själva tomten, (som i fallet med min Legacyfamilj…!) så det kan vara värt att prova. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

mlie
0

#4 Jag testade och det fungerade! Tack så mycket!

Mitchika
0

#5 Vilken tur! :D

Hoppas det fortsätter funka felfritt från och med nu. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows