The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 2649 ggr
Emmy
0

Familjen Ukraine

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Börjar på ett nytt legacy då jag bytt dator C;

Familjens grundare heter Emmy (mitt namn) Ukraine. Hon är en Modig person som aldrig tvekar på att göra Våghalsiga saker. Hon är en Arbetsnarkoman och är väldigt Ambitiös, vilket ger henne stora chanser att lyckas i karriären. Sedan har hon även egenskapen Händig, så slipper hon ringa reparatören och slösa pengar på det!

Hennes livsdröm är att Bli en Astronaut, favoritfärgen är Skär och hon äter allra helst Sushi.

Här är en bild på henne som jag tog under spelets gång, glömde att ta en när jag skapade henne. Som ni ser försöker hon pumpa upp sig. :D

Emmy
0

Det första hon gjorde när hon flyttat in på sin tomt var att köpa en säng, ett kylskåp och toalett. När hon sedan fick råd köpte hon även en grill, vilken var oanvändbar då hon inte hade en bänk att lägga dem på C;

Emmy
0

Hon har framgångsrikt skaffat sig ett jobb som Latrinstädare hos Militären!

En otroligt nöjd sim är honoch ser fram emot morgondagens jobb!
När hon skaffat sig jobbet och tagit en alldelles för dyr taxi hem, ringde hon till Erin Kennedy och bjöd in henne! Då Erin är Emmys chef så fjäskade hon lite och kastade boll en stund för att bygga upp en relation.

Emmy
0

Olyckligt nog har hon inga stolar och bord ännu, så hon fick lov att sitta på toaletten och äta sina nattflingor! Inte för att det gjorde henne något.. Är man hungrig så är man!

Emmy
0

Ohoh! Första räkningen har anlänt, och Emmy har inte ens gått sin första dsg på jobbet ännu! Hur ska detta gå?

Emmy
0

Innan sin första dag på jobbet passade hon på att ta en dusch på gymmet, vilket var behövligt! Hon märkte att en man stod i duschen i rummet bredvid och sjöng, så hon bestämde sig för att hon måste hälsa på honom snarast!

[Paulinerm]
0

Följer! :)

Emmy
0

Mannen heter G Briody, kommer inte ihåg hans förnamn. De pratade på en stund om allt möjligt, och Emmy bestämde sig för att visa hur modig och våghalsig hon är, så hon åt lite damm som låg på golvet! Inte speciellt uppskattat tyckte Briody!

Emmy
0

6# vad trevligt! :D

Emmy
0

Efter att ha pratat klart med Briody bestämde sig Emmy för att gymma lite, för hennes chef hade under jobbdagen sett att hon var något svag.

Det gick till en början inte så bra för Emmy, men det fixade sig när hon lärde sig färdigheten Atletisk!

Emmy
0

När hon kom hem efter sin första dag på jobbet insåg hon att hon hade råd med ett bord, en stol OCH en dator! Äntligen skulle hon kunna jobba hemifrån! :)

[Paulinerm]
0

#8 :)

Emmy
0

Då hon ännu inte har en diskho eller diskmaskin är hon tvungen att lägga disken någonstans på marken. Den luktade så illa att hon ville lägga den så långt bort från henne som möjligt, så hon lade den vid vägen! :D

Emmy
0

Efter ännu en arbetsdag som hon avgudade, tog hon och gick hem till G Briody och hans hushåll för att hälsa på! Där mötte hon den absolut vänligaste, snyggaste och gör-mig-knä-svagigaste killen någonsin!

Det betydde bara en sak, charmen påslagen! :D

Hans namn var Artie Page. Han var så underbar så att Emmy inte kunde slita blicken ifrån honom!

Emmy
0

Ex antal arbetsdagar senare hade Emmy rustat upp det lite med fler extremt behövliga möbler.

Dusch så att hon inte behöver pallra sig iväg till gymmet varje dag tillexempel. Dock kunde hon inte ducha medans hon hade gäster, för det går ju inte att schasa bort någon som inte kan gå iväg..

Emmy
0

Det dröjde inte mer än en arbetsdag till innan den tråkiga enkelsängen blev utbytt mot en dubbelsäng! Dags att bjuda över Artie.

Direkt när de hälsat gick Emmy och lade sig på sängen och bad Artie att komma. Det slutade i en härlig natt som de spenderade tillsammans.

Emmy
0

- Vill du sova över? frågade Emmy lite blygt.

- Javisst, gärna! utbrast Artie i ren förtjusning.

Emmy
0

Mitt i natten vaknade Emmy aqv att hon mådde otroligt illa.. Jag måste kräkas! tänkte hon. Hon sprang till toan och nu kom den. Paniken. hon hade inte tänkt sig för, men hur stor var inte chansen att hon nu var.. GRAVID?!

Emmy
0

Bekräftelsen kom snabbt, hon hade blivit gravid och var tvingad till att stanna hemma i fyra dagar så hon kunde föda och ta hand om barnet i lugn och ro. LUGN OCH RO?! LUGN OCH RO?! nästan skrek Emmy när hon inte fick gå till jobbet.

Hon ville inte stanna hemma i fyra långa dagar! Hon började gråta under den första dagen, för hon blir snabbt stressad om hon inte får jobba.

Emmy
0

Men trots detta så somnade hon medans Artie var på sitt nya jobb på vetenskapsbyggnaden. Hon behövde verkligen sova, för när hon vaknade så satte värkarna igång!

Emmy
0

De skyndade sig till sjukhuset och konstigt nog fick inte Artie panik utanför sjukhuset. Han hjälpte henne in till sjukhuset och hjälpte henne under födseln.

Emmy
0

Både Artie och Emmy hoppades på en liten flicka, så i smyg hade Emmy köpt vattenmeloner för att öka chanserna för en flicka.

Och det var inte förgäves! :) Ut kom hon med en lite babyflicka i famnen.

Hon föddes med egenskeperna Klumpig och Ivrig.

Emmy njöt av att ha den lilla flickan i sin famn, hon var så mjuk och liten!

Emmy
0

Flickan hade ärvt sin hudfärg från sin far, likaså hans mörkbruna ögon.

De bestämde sig för att döpa henne till Zoeey!

Dagarna gick fort och snart hade de rustat upp huset med väggar och rum. Nu kunde de även gå och duscha eller använda toaletten utan att schasa på varandra.

Emmy
0

Rätt som det var växte Zoeey upp till ett Småbarn!

Hon utvecklade ingen ny egenskap, för det gör man inte vid den åldersskiftningen.

Nu såg Artie och Emmy fram emot att lära henne gå, prata och gå på pottan!

Och nästa gång Zoeey skulle fylla år skulle även mamma och pappa det, så de förväntade sig ett trevligt hemmakalas bara dem tre!

Emmy
0

När mamma och pappa var på jobbet så hade Zoeey en barnvakt. Hon trivdes med barnvakten, vilket var skönt att höra när Emmy och Artie kom hem från jobbet!

Emmy
0

Väggar och golv hade nu fixats, och även en träningsmaskin som Emmy kunde träna på!

Artie har bytt jobb till journalist, då det är hans högsta dröm att bli en Lysande författare.

Emmy
0

Artie har intresserat sig för målning och detta är hans andra verk hittills! Nu när han har sitt jobb har han dock inte lika mycket tid över för måleriet som förr, men det gör honom inget.
Det enda han inte tycker om med sitt jobb är att han måste vara med många människor samtidigt, och är man Ensamvarg så är ju inte det så kul..

Emmy
0

Medans Artie målar så fotograferar Emmy allt möjligt. Här ser ni två av hennes fotografier. Min sötnos heter det ena och det andra heter Fyren under natten.

Emmy
0

När föräldrarna snart kommer hem ska det firas födelsedagar! Alla de tre fyller år, vilket är toppen att avklara samtidigt. Artie och Emmy blir Vuxna och Zoeey blir Barn.

Emmy
0

Nu har Zoeey växt upp och blivit Barn! Hon hade en så pass bra uppväxt att jag kunde välja egenskapen Ambitiös åt henne! :)

Emmy
0

Och som förutspått fyllde även Emmy år! :) Grattis till att vara Vuxen!

Emmy
0

Och Emmys lycka tar inte lut där! Hon fick även en stor befordran och är nu Flygofficer!

Emmy
1

Grattis Art.. Nejmen va?! Åldring? jag måste ha sett fel :3 Nu är han ju en gammal gubbe som drömmer om att gå i pension!

Emmy
0

Men jisses vad långt inlägg det blivit på bara en generation :ss

Emmy och Artie passade på eftersom han inte har många dagar kvar. Zoeey har ju trots allt tjatat om ett syskon i evigheter!

Zooeys mor och far har snart två barn ihop, men deras relation står ändå på GAMMAL VÄN! Suck. men det gör ingenting just nu, för Zooey är ju den som det handlar om.

Tilduxx
0

GUUUUD SÅÅ BRAA!!!!! Vill bara fortsätta läsa!! Följer:)

Emmy
1

Artie drömmer fortfarande om att gå i pension så snart som möjligt. Men han anar inte att mina planer går åt helt annat håll.. Heheheh! han ska jobba tills dagen han inte orkar bära sin kroppsvikt längre c;

Emmy
0

34# Oh tack! :'DD

Emmy
0

Nu har även Emmy börjat öva upp sina konstfärdigheter!

Emmy
0

Ooooh! var Emmys reaktion när hon märkte att hon var gravid. Denna gången vill hon helst ha en pojke, så att det blir lite variation i det hela :)

Mumsing
0

följer! :)

mylife00
0

följer:)

♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥

Emmy
0

Vad trevligt! :D Håller på och sparar på mig bilder och info så att det snart fortsätter c; Dock inte säker.. Kanske borde skapa ett nytt inlägg, blir väldigt långt heheh x)

Emmy
0

Jag är otroligt ledsen att behöva säga detta, men min dator krschade och jag hade inte sparat sedan igårkväll när det bara hunnit bli hon inflyttad på tomten med en säng.

LinnsanLinnis
0

Försvann allt???

Emmy
0

Ja :c

LinnsanLinnis
0

Neej! Stackare du som hade kommit så långt!

Tycker synd om dej!

Emmy
0

Tack, men det gör inget :3 Har fixat ett nytt och kommit till generation 3 XD

LinnsanLinnis
0

Nice! Är det samma familj??

Tilduxx
0

Synd :( Men vad är det för familj?? Jag skulle vilja läsa om den me!! <3