The Sims iFokus

The Sims

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1774 ggr
BettaSplendens
0

Fula simmar! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, ibland när våra kära simmar ynglar av sig så blir du ju inte alltid som man tänkt sig he he Tungan ute Här har ni ett exempel på vackra Jane Devonhill.. Hon var ett underbar liten unge tills sista dagarna av hennes barnliv, då hennes hår mystiskt rakades av när hon badade. Skickade henne på internatskola så jag slapp henne men när hon kom hem hade hon växt upp till en fruktansvärt ful tonåring..

Varför inte ta ego bilder med den toppmorderna mobilen? :D

Smullis
0

HAHA! :D

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

BettaSplendens
2

Och hon är det enda barnet, så hon måste föra släkten vidare Skrikandes

BettaSplendens
2

Tungan ute

Smullis
4

Ge henne en plastikoperation!

BettaSplendens
0

#4 Jo det har jag tänkt men familjens ekonimi ligger inte riktigt på den nivån.. :D

Dom hade 50000 precis men jag tyckte det var för mycket så dom flyttade till ett mini hus och sen ändrade jag så dom bara hade 50 kr, mest för att jag råkat gifta mig med en rik sim och det kändes så fuskigt. Sen är hon ganska charmig på något sätt, fast ska i alla fall försöka avla fram lite finare barn av henne.. :)

Smullis
0

#5 Haha, det är bra :D

BettaSplendens
1

Party rocking i da house tonight! Cool

Mamma Mary vann en gratis tvådagarssemester på lotteriet så Jane fick för sig att anordna en tonårsfest! Tyvärr hade hon bara en bekant tonårssim, Jeb sin halvbror men en tjej dök också upp.. Dom verkar inte direkt jätteroade, tjejen leker med katten, halvbrodern städar kattlådan och ja… Jane berättar spökhistorier för sig själv.. Hela hon är verkligen misslyckad.. Och ful! Tungan ute

EELLEN98
0

Låt henne träna lite så kanske hon blir lite vackrare och testa nån annan frisyr kanske?

Gotta Live Hardcore To Be Hardcore - Liam Payne

Krusing
0

#7 Förlåt men jag kan inte sluta skratta. Hon är verkligen jätteful =)

[SallysPigge]
2

Nä så hemsk är hon inte … har sett mycket värre :-)

BettaSplendens
0

#8 Jo det kan jag men även fast hon är ful har hon sin charm ;) #9 :D #10 Näe, inte den fulare kanske, men det är bara det att hon är så himla misslyckad haha! Hon lever i sin egna lilla värld :)