Bjuda in en enhörning?
Hej! Jag håller på och försöker bjuda in en enhörning till mitt hushåll. Jag har högsta relationen med den och vi är BFE, men när jag bjuder in henne så säger hon att jag måste bevisa att jag är alla varelsers vän först. Vad menas med det?
Tack så mycket!
Edit: Din tråd har flyttats från 06.(tas bort). Hjälp till - Ts3 Allmänt / Pandiz Sajtvärden
Har för mig att man måste vara bra vän med en katt, hund och häst för att visa det.. Men jag vet inte, jag har aldrig testat har bara läst det nån stans ;)
Te sunt non solus ♥
Jag har gjort det nån gång men kom inte riktigt i håg hur jag gjorde, men jag tror det var något liknande det som nr: 1 skrev tidigare. :)
Jag har gjort det nån gång men kom inte riktigt i håg hur jag gjorde, men jag tror det var något liknande det som nr: 1 skrev tidigare. :)
Åh, nej… Jag känner varken någon hund eller häst… xD
Din sim måste inte vara bästa vän med en hund, en katt och en häst för att bjuda in en enhörning till hushållet. :)
Din sim måste vara BFE med totalt fyra djur (bortsett från enhörningen) för att bli det. Sen spelar det ingen roll om djuren din sim är BFE med är hund, katt, häst eller blandat. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows