The Sims iFokus

The Sims

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1793 ggr
ryttarensofia
0

Tänkte bara visa...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.. mitt senaste tillskott i familjen. En liten fölkille vid namn Comet Sjöstedt! :) På bilden diar han mamma Fantasia Sjöstedt! :)

Kraam från Ryttarensofia!

ryttarensofia
1

Här är pappa Joe Sjöstedt :)

ryttarensofia
1

Och här är en bild där man ser hela Comet :)

SimsBrooke
0

Vad söt :D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

ryttarensofia
1

#3 Jaaa jag vet! ;) Hade tänkt att han ska bli känd hopphäst när han vuxit klart ;)

SimsBrooke
0

Du får berätta och hålla oss uppdaterade :D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

BettaSplendens
0

Åh vad söt! Tänkte bara på en sak, Pappan Joe liknar väldigt mycket Tyras (bloggare) häst Joe, som är en vääääldigt fin häst! :) Man förstår att ungarna blir så fina!

ryttarensofia
0

#5 Kan försöka :D Comet blir snart vuxen :) Så då får han ett mer händelsrikare liv ;)

#6 Ja, han är underbar! Haha, faktiskt så var det därifrån jag fick namnet ;) Hon som äger hästarna heter Tyra och innan hade jag en skimmelhäst som hette Dario ;) Så ah, det var det som var meningen :D Här kommer en bild på Dario och Joe tillsammans ;) Men tyvärr fick jag sälja Dario, eftersom det inte fanns plats i stallet.. Sålde honom för lite mer än 10.000 :)

ryttarensofia
0

Tyvärr så har jag sålt alla hästarna i familjen nu förutom Comet! Tonåringen i huset ska snart bli ungdom och ska köpa alldeles egna hästar som hon ska träna upp själv. Comet är en av dom :) Jag fick 11.000 för Joe och lite över 8.000 för Fantasia. Underbara hästar var det! Men snart hoppas vi på att det kommer nya hästar till familjen Sjöstedt :)

BettaSplendens
0

#7 Haha, ja tänkte väl det! :) Båda var jättelika ju! :)