The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 3424 ggr
[SallysPigge]
4

Koplantan är kräsen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Börjar tröttna på min koplanta som spottar ut varenda sim som jag försöker ta dö på ….. Oskyldig

En har dött av hur många som helst …

Min sambo tyckte han var rolig nu …. stäng av strömmen så dör dom …

alltså strömmen på datorn …  Dålig humor eller vad?

[SallysPigge]
0

Nu kom jag på hur jag ska döda mitt offer …. Den som läser Legacyn för se hur …. :-O

Om jag nu lyckas vill säga … :-S

[SallysPigge]
0

UUÄÄH!! Jag ger upp dom vägrar dö ….

Namiko
1

Det är inte lätt alltid.. Jag valde ett enkelt sätt att ta kål på mina simmar på. Dränk dom i en pool på baksidan och låtsas att dom åkte på kryssning :P Ena var dock envis och hade smugit med sig en dödsblomma så han fick drunkna två gånger..

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[SallysPigge]
0

Ja det blev poolen tillslut … inte lika dramitiskt … :-(

Men jag rensar i familjen så kanske det blir roligare att spela …. :-S

Namiko
0

Det är sånt som krävs ibland, hemskt men sant. Jag ville egentligen inte göra mig av med Essibel och Riley men det var så jag hade planerat historien så jag var tvungen för att det skulle vara roligt att fortsätta spela. Tog mig en vecka att få till planerna för att komma igång med spelandet igen när inspirationen försvann, varav vissa dagar var helt simsfria och andra lekte jag bara med andra familjer.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[SallysPigge]
0

Jo lusten har sakta kommit tillbaka nu … som du säger Hemskt men sant … :-S

Nu har jag lite idéer igen … :-)

Namiko
0

Det låter jättebra, jag är nyfiken på att få se hur familjen kommer att se ut framöver.

[SallysPigge]
0

:-D

Emmy
0

Hur får man koplanta? :) måste man ha ngt expansionspack?

[SallysPigge]
0

Den finns i Simstore att köpa :-)

Hallonsmurfen
2

om jag bara hade haft 2 simpoints till hade jag kunnat köpa den Skrikandes

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
0

Jag måste också erkänna mig skyldig till mord i Legacyfamiljer, både med koplantan, poolen och instängd i ett rum utan mat som boven i dramat… :S

Men vad jag minns så ska koplantan inte vara så känslig… SallysPigge, installerade du den där moden som gör att koplantan bara ska äta paparazzis? I såna fall är det nog det som orsakar att den spottar ut folk!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

[SallysPigge]
0

Nope inget extra mod ….

Mitchika
0

#13 Dumma koplanta! :(

Jag måste undersöka mina och tillrättavisa dom, så att dom inte får för sig att låta bli att äta simmar! :O

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

[SallysPigge]
1

Ja koplanta inte snäll, lyssnar inte på mig, den vägrar äta simmar … dumma koplanta Gråter