ändra enhörningar?
Går det att ändra enhörningarnas utseende? Jag har försökt flera gånger men det kommer aldrig upp.. Kan ändra alla andra utom just enhörningarna! Hjälp? :)
Edit: Din tråd är flyttat till "Ts3 - Allmänt", då 06. Hjälp kommer försvinna. / Pandiz Sajtvärd
Visste inte ens om att man kunde ändra husdjur alls? Kan man det?
Skriv in fusket Testingcheatsenabled true och klicka sedan på enhörningen och gå in i skapa en sim .
När du är klar stäng fusket med Testingcheatsenabled false.
jag har försökt men den rutan skapa en sim dyker aldrig upp, kan bara radera den, ändra personligheten och favoritmusik.. Fattar inte varför.. Har försökt med att vara olika karaktärer när jag gör det men den dyker aldrig upp.. :S
Testa att hålla in shift-knappen eller Ctrl-knappen se om det blir någon skillnad.
1: Jaa, det kan man.. :) T.om tvättbjörnar men dom ser ut som långa spagetti gubbar när man kommer in på skapa en sim.. man bara skriver in testingcheatsenabled true håller in shift och klickar på djuret man vill ändra och väljer skapa en sim.. :) Fast det funkar inte på enhörningar med mig.. Blir galen.
Så det går inte på enhörningarna, men det borde det ….
Okej, jag ska hoppa in och säga vad jag har upptäckt om det här problemet. :)
Det visade sig att jag inte kan ändra enhörningarna som jag ändrar simmar och andra husdjur i spelet. Att aktivera "testingcheatsenabled true" och sedan shift+klicka på enhörningen ger inte alternativet att Ändra i Skapa en Sim.
Jag blandade ihop det, då min Core Mod ger mig en extra alternativruta för att Ändra i Skapa en Sim på allt, även enhörningar.
Det allra bästa råd jag kan ge er är att ladda ner en enhörning som finns uppe för nedladdning. Efter det har ni en sparad enhörning bland era sparade simmar som ni kan nå och ändra hur mycket ni vill, när ni vill. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Ahaaa, :) Hmm, vet inte om jag vågar ladda ner då min dator inte ens gillar the sims.. :P Men då slipper jag bli galen på att det inte funkar iallafall. :P
Gå in på Ändra sadel. Där kan man fixa pälsen-färgen på den,hornet,skägget,hovskägget,sadel. Ja,det där man då fixar den. :)
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
Jaså? Precis stängt ner spelet nu så får testa det imorn! :-) taggatagga att det funkar! :-)
Hoppas att det gör det. :) (y)
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina