The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 1786 ggr
Michaela-N
0

Adoptera fölet?

När jag spelade igår fick min sim ett samtal på sin mobiltelefon, från en granne som sa något i stil med att deras häst hade fått ungar och dom ville att min sim skulle adoptera en av dom.

Sagt och gjort, jag åkte dit, men just när jag skulle plinga på dörren så åker simmen som bodde där iväg till sjukhuset (?!?!) och min sim blev stående där Obestämd
Men jag kunde se hästen och fölet, undrar bara hur man adopterar det nu då? Försökte klicka på allt jag kunde men hittade inget alternativ såsom "adoptera" eller något, bara "Flaskmata" och sånt.

lottis98
0

Man måste prata med simmen som äger fölet och så finns det ett alternativ som heter "Adoptera ett husdjur från granne" eller något liknande. Sen väljer man bara fölet du vill adoptera i en lista som kommer upp! :)

Michaela-N
0

#1 Okej, tack, men hur ska jag få tillbaka simmen från sjukhuset?

Jesperlinden97
0

#2 Blir nog att vänta tror jag ;P Grannen är väl inte på sjukhuset hela tiden? :)

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Michaela-N
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu lyckades jag adoptera fölet, bjöd in simmen till huset och där fanns alternativet i pajmenyn! Skrattande

Jesperlinden97
1

#4 Grattis! :D Och lycka till med fölet! :)

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Michaela-N
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Tack! Eller jag hann spela ett tag så den har växt upp och fått en kompis nu, en annan hingst. Dom bor tillsammans på familjens fjuttiga tomt, haha, finns inte ens ett stall, eller boxar åt dom. Dom lever ungefär som Pippis häst Lilla Gubben Skrattande Den heter Citrus förresten. Kanske ska skapa en liten saga om honom och hans kompis Sparris Flört