The Sims iFokus

The Sims

Etikettot-off-topic
Läst 1432 ggr
Mitchika
3

OT - Inatt har jag...

… suttit uppe sen klockan fyra och stöttat en kattmamma med att föda en kull kattungar tillsammans med min bästis. Jag är i stort sett helt död. Så ni alla får ursäkta min mycket troliga frånvaro från sajten idag.

Jag kommer tillbaka imorgon då jag har fått chans att vila upp mig.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Alsmen
0

Gjorde samma sak förra torsdagen, fast min katt då :D

Mitchika
0

#1 Då var du nog lite mer förberedd än vad jag var. Jag har aldrig ägt en katt. Jag har varit tillfällig kattvakt/karantänshem åt en kattunge i två veckor, det är allt. Jag är bara glad över att förlossningen verkar ha gått felfritt.

Men det är stor oro här hos mig, då ägarna till katten inte har hört av sig sen vi var där imorse vid kvart över sex och meddelade att deras katt fått ungar hemma hos oss… det är ingen som öppnar när vi knackar på heller.

Så jag hoppas din upplevelse var trevligare, men det gör mig glad att höra att du satt med din misse genom det hela. :)

Alsmen
0

#2 inte väldigt trevligt då det av någon andledning inte blev så friska kattungar… En dödfödd, en som dog nån eller några timmar efter födseln och en som dog nu i veckan :( Nu har vi bara två kattungar kvar…

SimsBrooke
0

#2 Hoppas ni får tag i ägaren.

#3 Aww, så synd när de söta små liven inte klarar sig.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Mitchika
0

#3 Åh gud, så hemskt!! Jag beklagar något så fruktansvärt…! Gråter

Det var precis en sån födsel jag var livrädd för skulle ske med lilla missemamman här…

#4 Än så länge, ingen tur..

Alsmen
0

#4 & #5

Det är synd, men om man ser det positivt är det mycket lättare för mamma katt med bara två stycken..

Hoppas verkligen du får tag i ägaren!

[SallysPigge]
0

Men vilka bravader du är med om. :-)

Ja hoppas ni får tag i ägaren snart. :-)

Mitchika
0

#7 Ägaren kom äntligen och hämtade katterna. Jag mår dock lite dåligt över det, då jag vet att kattungar inte ska flyttas på två veckor efter födseln och mycket av det här kändes uselt…

Kunde jag backa tiden skulle jag agerat lite annorlunda, men… gjort är gjort och jag vill tro att allt kommer gå bra och att det blev rätt…

[SallysPigge]
0

Det blir nog, bra, du har gjort ditt nu är det ägarens tur. :-)